اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

نمایشگاه "گذر مهارت" در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه گذر مهارت و ‌پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های هفته مهارت است.

نمایشگاه "گذر مهارت" در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته مهارت این ایام را فرصت مغتنمی در زمینه اجرایی کردن رسالت خطیر ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه برشمرد.

وی ادامه داد: تلاش در زمینه هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌ها در سطوح مختلف و همچنین فعالیت گسترده برای ارتقای جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضروری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان به تشکیل شش کمیته ذیل ستاد هفته مهارت اشاره کرد و گفت: سخنرانی مدیرکل‌، معاونان و روسای مراکز در مصلی‌های نماز جمعه، فراخوان عمومی برای بازدید از همه مراکز آموزشی از برنامه‌های هفته مهارت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران این اداره کل تصریح کرد: برپایی جشن بزرگ مهارت و تجلیل از مربیان و کارآموزان نمونه و نخبگان و کارآفرینان از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

صیادی با اشاره به بازدید مسئولان استانی از کارگاه‌های آموزشی مراکز استان و بازدید مسئولان شهرستانی از کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه یادآور شد: بازدید از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و برگزاری مراسم غبار روبی از مزار شهدا در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی معرفی نخبگان و برگزیدگان المپیادهای کشوری و استانی در برنامه‌های صدا و سیمای استان، شرکت مدیرکل و مسئولان در برنامه‌های زنده صدا و سیمای استان به همراه برگزاری مسابقات تلویزیونی با عنوان مهارت‌آموزی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از برگزاری کنفرانس خبری با اصحاب رسانه و برگزاری سه سمینار آموزشی در هفته مهارت خبر داد و افزود: راه‌اندازی کاروان اطلاع‌رسانی نشاط و مهارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی از بازدید کارکنان و مربیان از صنایع استان و افتتاح مرکز علمی کاربردی شهرستان خدابنده در هفته مهارت خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه گذر مهارت و ‌پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

صیادی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و هفته مهارت استفاده از روحانیان و مبلغان مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه، برگزاری محفل انس با قرآن و توزیع کتابچه‌های دعا، از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته مهارت و آغاز ماه مبارک رمضان است.

وی گفت: در این هفته باید تلاش شود تا مخاطبان و گروه‌های هدف با رسالت سازمان بیشتر آشنا شده و عملکرد این اداره کل با کیفیت بیشتری به مخاطبان ارائه شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول