اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 12 کارگاه تخصصی فنی و حرفه‌ای در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: 12 کارگاه تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای در نیمه نخست امسال در آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح 12 کارگاه تخصصی فنی و حرفه‌ای در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا خانپور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران ارومیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در امر مهارت‌آموزی، زمینه آموزش‌ها باید بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.

وی از ایجاد 12 کارگاه تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان خبر داد و افزود: در کنار آموزش‌های علمی باید ابزار و امکانات لازم فراهم شود تا مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال موثر واقع شود، از این رو ایجاد این کارگاه‌های تخصصی در این امر موثر هستند.

خانپور با بیان اینکه تلاش برای کسب مهارت که یکی از مولفه‌های مهم در توسعه اشتغال است، گفت: در کنار آموزش‌های تخصصی باید مهارت استفاده از آن در جامعه و بازار کار توسعه یابد.

این مسئول اضافه کرد: کارگاه‌های مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران شهرستان ارومیه در حال حاضر در رشته‌های رباتیک، الکترونیک، تعمیر ماشین‌های سواری، طراحی و دوخت لباس، شیشه‌گری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نقشه‌کشی و نقشه‌برداری، بهداشت کار حرفه‌ای، تعلیمات سرپرستی و کارآفرینی و کسب و کار، طلا و جواهر‌سازی، معرق و منبت‌کاری فعال است.

وی در ادامه از افتتاح نخستین مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران در ارومیه در نیمه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: این مرکز آموزشی یکی از مصوبات دور اول هیئت دولت به استان است که با مساحت دو هزار و 760 مترمربع فضای آموزش و اداری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: این پروژه در شهرک فرشته شهرستان ارومیه با دو میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تجهیزاتی از سال 1385 آغاز شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول