اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز فنی و حرفه‌ای بم خبر داد

افزایش رشته‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بم

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بم گفت: تعداد رشته‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بم به 8 رشته افزایش یافت.

افزایش رشته‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بم

محمود ‌قاسمی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: در ترم تحصیلی جدید ثبت‌نام در سه رشته ماشین و ابزار تراشکاری، راهنمای گردشگری و لوله‌کشی دستگاه‌های حرارتی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه رشته راهنمای گردشگری از جمله رشته‌های جدید این مرکز است که فقط برای خانم‌ها ‌پذیرش دارد، ابراز داشت: سایر رشته‌ها مختص آقایان بوده و هیچ محدودیتی از نظر تعداد پذیرش وجود ندارد.

قاسمی افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به دفتر مشاوره شغلی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بم رشته مناسب را انتخاب کرده و پس از پایان دوره مدرک مهارت فنی و حرفه‌ای دریافت و از تسهیلات ایجاد اشتغال بهره‌مند شوند. 

وی رشته آموزش لوله‌کشی گاز خانگی را از جمله رشته‌های این مرکز دانست که مورد استقبال بی‌نظیر کارآموزان قرار گرفته است‌، گفت: به دلیل اجرای عملیات انتقال گاز به بم این رشته مورد استقبال قرار گرفته و این مرکز در سه شیفت کاری به علاقمندان‌ این رشته آموزش می‌دهد.

در حال حاضر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بم در هشت رشته به کارآموزان آموزش ‌می‌دهد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول