اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

9 باب آموزشگاه فنی و حرفه‌ای جدید در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از راه‌اندازی 9 باب آموزشگاه جدید فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌های استان اردبیل خبر داد.

9 باب آموزشگاه فنی و حرفه‌ای جدید در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری صبح امروز در جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌‌ای آزاد استان اردبیل اظهار داشت: گسترش فعالیت‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مهمترین اولویت و مؤلفه ما در سازمان است.

وی با بیان اینکه جذب تمام جوانان به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در دستور کار داریم، افزود: این آموزش‌ها در قالب‌های مختلف صنعتی ارائه می‌شود تا در کوتاهترین زمان جوانان ما هر کدام با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای صاحب حرفه و پیشه مناسبی شوند.

این مسئول با اشاره به سیاست دولت مبنی بر حمایت از مشاغل خانگی ابراز داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همسو با اهداف و سیاست‌های این طرح است و ما در نظر داریم با ارائه این آموزش‌ها زمینه‌های تحقق مشاغل خانگی را بیش از پیش در استان اردبیل فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: صدور مجوز آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای این استان ساماندهی می‌شود.

وی افزود: در طرح ساماندهی صدور مجوز، برنامه سالیانه این اداره کل تدوین و تنظیم شده و برای افزایش کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.

صفری در ادامه بر لزوم راه‌اندازی آموزشگاه‌هایی که مورد نیاز گروه‌های هدف در منطقه است تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه با راه‌اندازی 9 باب آموزشگاه جدید در شهرستان‌های اردبیل ، نیر، هشتجین و جعفرآباد در رشته‌های مراقبت زیبایی، طراحی دوخت، فناوری اطلاعات، عمران، صنایع غذایی، امور مالی، بازرگانی و صنایع دستی موافقت شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول