اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

کمک 158 میلیونی حامیان به ایتام فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان فردوس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان مبلغ 158 میلیون و 328 هزار ریال به ایتام شهرستان فردوس کمک کردند.

کمک 158 میلیونی حامیان به ایتام فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر 104 یتیم زیرپوشش کمیته امداد فردوس قرار دارند که تعداد 629 حامی از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی افزود: در سه ماه نخست سال جاری مبلغ 158 میلیون و 328 هزار ریال به صورت نقدی از سوی حامیان به حساب ایتام شهرستان فردوس واریز شده است.

رئیس کمیته امداد فردوس از جذب شش حامی در ایام ماه پرفیض رجب و مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر حمایت حامیان از ایتام، خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای آن‌ها برگزار و همچنین کمک هزینه تحصیل و ازدواج ایتام نیز از سوی امداد پرداخت می‌شود.

پاکدل ادامه داد: پس از رسیدن ایتام به سن اشتغال در صورت داشتن مهارت لازم تسهیلات خوداشتغالی پرداخت و از طریق جذب کمک‌ حامیان نیز کمک هزینه ساخت مسکن به ایتام پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر ایتام بزرگسال زیرپوشش امداد تک‌حامی هستند، گفت: هزینه‌های ایتام بزرگسال بیشتر از ایتام خردسال است ولی از نظر عاطفی حامیان به ایتام خردسال توجه بیشتری می‌کنند و بسیاری از ایتام خردسال تعداد زیادی حامی دارند.

رئیس کمیته امداد فردوس افزود: با توجه به اینکه ایتام بزرگسال در سن تحصیل، اشتغال و ازدواج هستند و نیاز به حمایت بیشتری دارند باید تعداد حامیان بیشتری از آنان حمایت کنند تا بتوان نیازهای ایتام بزرگسال را تأمین کرد.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ 89 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و طرح اکرام به حساب ایتام زیرپوشش امداد شهرستان فردوس واریز شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول