اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد اصفهان خبر داد

اعزام 760 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد به اردوی تابستانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 760 دانشجو و دانش‌آموز کمیته امداد استان اصفهان به چهار استان خراسان، مازندران، فارس و یزد برای گذراندن دوره آموزشی فرهنگی و تربیتی اعزام می‌شوند.

اعزام 760 دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد به اردوی تابستانی

محمود میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز اردوهای تابستانه فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان علاوه بر اینکه میزبان برگزاری اردوهای ره ‌پویان ولایت در تابستان جاری در اردوگاه شیخ‌بهایی است، تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان خود را به سایر استان‌های برای برگزاری این اردوهای آموزشی اعزام می‌کند.

وی در ادامه گفت: استان‌های خراسان، فارس، یزد و مازندران از استان‌هایی هستند که پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان اصفهانی هستند.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: تعداد 40 نفر از دانش‌آموزان و 80 نفر از دانشجویان دختر به خوابگاه شبانه‌روزی کوثر مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: 240 نفر از دختران اول و دوم دبیرستانی زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان به مازندران و اردوگاه شهید رجایی اعزام می‌شوند.

میرزایی عنوان کرد: 80 نفر از دانش‌آموزان دختر به اردوگاه امام علی(ع) یزد و 120 نفر مهمان استان فارس می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه یک سری از این اردوها با ماه مبارک رمضان تداخل پیدا می‌کند، اذعان داشت: 200 نفر از دانش‌آموزان پسر اول و دوم دبیرستان به استان فارس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول