اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

43 درصد مددجویان کمیته امداد زنجان در شهرها زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: 43 درصد از مددجویان کمیته امداد استان زنجان در مناطق شهری هستند.

43 درصد مددجویان کمیته امداد زنجان در شهرها زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان بهرام ولی‌زاده ظهر امروز در گردهم‌آیی مدیران کمیته امداد شهرستان‌های استان زنجان با اشاره به برنامه‌های تحولی کمیته امداد در سال جاری اظهار کرد: تحکیم نهاد خانواده و استمرار خدمات سال جهاد اقتصادی از برنامه‌های کمیته امداد در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هفت مدیریت کمیته امداد در شهرستان‌های تابعه استان زنجان خدمت‌رسانی به مددجویان این نهاد را انجام می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 20هزار و 571 خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: 57 درصد از مددجویان کمیته امداد را روستاییان تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۴۳ درصد از مددجویان کمیته امداد استان زنجان در مناطق شهری هستند، اضافه کرد: 14.6 درصد از کل مددجویان کمیته امداد را که برابر با 7 هزار و 140 مددجو است را دختران در آستانه ازدواج تشکیل می‌دهند.

ولی‌زاده درصد مدد جویان زن زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان را 74 و مردان زیر پوشش این نهاد را 26 درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 2 هزار یتیم با حمایت 7هزار حامی زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد در سال گذشته اضافه کرد: تعمیر، بهسازی و بهسازی 733 مسکن شهری و ساخت 600 مسکن روستایی از اقداماتی بود که در توسط کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به شرایط خاص و ویژه سال 90 از جمله الزامات سال جهاد اقتصادی، برنامه‌های تحولی امداد و همزمانی اجرای ساختار جدید با برنامه‌های تحول ادامه داد: با وجود این شرایط کمیته امداد استان حائز موفقیت‌هایی از قبیل انتخاب به عنوان دستگاه برتر در زمینه ایجاد اشتغال و همچنین رتبه دوم در مشاغل خانگی شد.

وی همچنین انتخاب کمیته امداد به عنوان سه دستگاه برتر استان در امر نماز و دریافت لوح تقدیر از وزیر دادگستری در بحث حمایت از زندانیان از عناوینی بود که توسط کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته به دست آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری اضافه کرد: حفظ کرامات انسانی و عزت نفس مددجو از جمله مسائلی است که در برنامه‌های کمیته امداد مورد توجه امدادگران است.

ولی‌زاده توجه به سلامت اداری و امور اعتقادی را نیز از دیگر مباحث مورد توجه کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بهره‌گیری از توان مددجو در اجرای برنامه‌ها از مسائلی است که مورد توجه امدادگران است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح مسجد محوری اضافه کرد: این طرح نیز در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مساجد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول