اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خبر داد

امرار معاش 7 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد از صنایع‌دستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از هفت هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان از طریق صنایع‌دستی به ویژه قالی‌بافی امرار معاش می‌کنند.

امرار معاش 7 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد از صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی دشتی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی جاده ابریشم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در نوع خود بی‌نظیر است و نقش قابل توجهی در شناساندن و توسعه صنایع‌دستی می‌تواند ایفا کند.

وی ادامه داد: صنایع‌دستی در خودکفایی مددجویان کمیته امداد موثر است و به همین دلیل آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان و  اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای به مددجویان ارائه می‌شود.

دشتی با بیان اینکه با مساعدت سازمان میراث فرهنگی استان این آموزش‌ها رایگان است، ادامه داد: مهمترین مشکل موجود در این زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است که برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در رفع این مشکل موثر است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار مجوز ایجاد محل دائمی فروش محصولات صنایع‌دستی مددجویان کمیته امداد اخذ شده و این مرکز در هفته دولت فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد امام آذربایجان‌شرقی افزود: نمایشگاه‌های موقتی برای ارائه محصولات مددجویان برپا می‌شود ولی چون در این نمایشگاه‌ها این افراد شناخته شده و در میان سایر هنرمندان قرار می‌گیرند راحت‌تر به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول