اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

سهل‌انگاری در کمیته امداد گناهی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت کاری در محیطی که باید حق یتیم در آن رعایت شود، گفت: سهل‌انگاری در کمیته امداد گناهی نابخشودنی است.

سهل‌انگاری در کمیته امداد گناهی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی بعد از ظهر امروز در نشست با جانبازان شاغل در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سختی و اهمیت کار در کمیته امداد به نسبت سایر ادارات بسیار بیشتر است و کارکنان این نهاد باید این موضوع را درک کنند.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بدون به‌کارگیری آموزه‌های دینی امکان انجام درست کارها و کسب رضایت مردم وجود ندارد، افزود: عمل درست شیوه درست و صحیح می‌خواهد و شیوه‌های درست انجام کار نیز چیزی جز دستورات و توصیه‌های اسلامی نیستند.

وی گفت: قصور و کوتاهی در کمیته امداد به لحاظ مادی و معنوی جبران‌ناپذیر بوده زیرا در این نهاد با مسائلی چون حق یتیم و مسکین مواجه هستیم که سهل‌انگاری و کوتاهی در این نهاد را غیرقابل مقایسه با یک سهل‌انگاری در فلان اداره کرده است.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال گذشته مجموعه کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف سختی‌های زیادی را به منظور ارائه خدمات کمی و کیفی به جامعه هدف خود تحمل کرده و این سال سال پرکاری برای این نهاد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش جانبازان را افتخارات نظام اسلامی دانست و بیان کرد: کمیته امداد این استان افتخار همکار بودن با 44 جانباز را در مجموعه خود دارد.

فرهادی انجام مطلوب خدمات به افراد نیازمند را در گرو وجود همدلی در مجموعه کارکنان این نهاد دانست و تاکید کرد: از همه شما همکاران می‌خواهم که مهربانی و گذشت را در دستور کار خود قرار دهید و به‌طور کلی تنفر و حسادت را از زندگی خود دور کنید زیرا این مسائل وقت و انرژی ما را می‌گیرند و ما به جای مشغول شدن به کار و خدمت به جامعه هدف خود، با این مسائل حاشیه‌ای انرژی و روان خود را درگیر می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد این مسائل را در نظام اسلامی بدون جایگاه خواند و تصریح کرد: حسادت و بدبینی یکی از آفت‌های محیط اداری است که کارها و تبعات جانبی بسیاری را نیز به دنبال دارد و انگیزه و انرژی فرد را از او می‌گیرد.

فرهادی خاطرنشان کرد: عمر انسان گذرا است و کارمندان کمیته امداد با همه وجود قدر فرصت‌های خدمت به محرومان را برای آباد کردن آخرت خود بدانند و مطمئن باشند که همه قدم‌های آنان برای برداشتن گرهی از زندگی یک انسان نیز در نزد خداوند ثبت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه یاسوج نیز در این مراسم گفت: جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند که تجلیل از آن‌ها کمترین کاری است که یک مسئول می‌تواند برای آن‌ها انجام دهد.

حجت‌الاسلام علی‌حیدر حیدرخواه تلاش و فعالیت جانبازان در عرصه‌های مختلف را با وجود مشکلات جسمی آن‌ها ستودنی دانست و گفت: جانبازان از رحمت شدگان در درگاه خداوند هستند و باید قدر آن‌ها را دانست.

در پایان این مراسم از جانبازان شاغل در این نهاد تجلیل و هدایایی به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش فارس، در این مراسم آرش محمدحسینیان به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و فناوری این نهاد منصوب شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول