اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

تغییر وضعیت یک میلیون مددجوی کمیته امداد در کشور

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاکنون با اجرای طرح پالایش، یک میلیون مددجوی کمیته امداد در کشور تغییر وضعیت شده‌اند.

تغییر وضعیت یک میلیون مددجوی کمیته امداد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد ذوالفقاری ظهر امروز امروز در گردهمایی مدیران کمیته امداد شهرستان‌های استان زنجان اظهار کرد: ایجاد رضایت‌مندی در مددجویان و اثرگذاری خدمات از جمله مسائلی است که در خدمات کمیته امداد مورد نظر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بهترین خدمت به مددجو موثرترین خدمات است، اضافه کرد: موثرترین خدمت به فرد با شناخت نیازمندی‌های فرد مددجو به دست می‌آید.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با اشاره به بحث توسعه مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد اضافه کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی با ارائه خدمت اصولی، صداقت در عمل و گفتار و نوآوری در این زمینه به دست می‌آید.

وی گرایش کمیته امداد را گرایش مددکاری عنوان کرد و افزود: تجزیه و تحلیل فقر نیز از دیگر مسائلی است که باید در دستور کار امدادگران قرار گیرد.

ذوالفقاری با تاکید بر مدیریت بر اساس مانیتورینگ فقر اضافه کرد: مانیتورینگ فقر با شناخت نیازهای مددجویان در زمینه‌های مختلف معیشتی حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد باید به صورت یک بیمارستان در درمان‌گری فقر باشد، افزود: امروز فقر موجود در جامعه به صورت پیشرفته بوده و باید خدمات در این راستا به محرومان ارائه شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه، دهه چهارم خدمت کمیته امداد را دهه نوآوری و پاسخگو کردن خدمات عنوان کرد و یادآور شد: موضوعات مذکور از جمله مسائلی است که در این دهه مورد توجه امدادگران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح پالایش در کمیته امداد اضافه کرد: پس از اجرای این طرح یک میلیون نفر از افراد زیر پوشش این نهاد تغییر وضعیت شده‌اند.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به بحث توانمند سازی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد اضافه کرد: توانمند سازی فکری و ارائه مشاوره‌های مختلف در بحث اشتغال و کارآفرینی، بهداشت و حرفه‌آموزی از مسائلی است که دراین زمینه مورد توجه قرار دارد.

وی توانمند سازی اجتماعی را از دیگر مسائلی عنوان کرد که در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و افزود: تسهیل در امر ازدواج مددجویان دارای شرایط (دختران در آستانه ازدواج، زنان سرپرست خانوار) از جمله مسائلی است که باید در این زمینه مورد توجه بیشتر امدادگران قرار گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) مدیریت انواع بیمه و انجام سنجش در مناطق محروم را نیز از دیگر مسائل محوری عنوان کرد که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول