اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق ویدئوکنفرانس در مشهد افتتاح شد

سی‌امین دوره اردوهای سراسری کمیته امداد امام خمینی (ره)

خبرگزاری فارس: سی‌امین دوره اردوهای سراسری و منطقه‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در مشهد افتتاح شد.

سی‌امین دوره اردوهای سراسری کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سی‌امین دوره اردوهای سراسری کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر امروز، با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان‌رضوی در اردوگاه ثامن‌الائمه مشهد از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

آیین افتتاحیه این اردوها، به‌ صورت ویدئوکنفرانس و هم‌زمان در سه استان خراسان‌رضوی، فارس و تهران برگزار شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین افتتاحیه این اردوها، از طریق ویدئوکنفرانس، فعالیت‌های فرهنگی را از اصلی‌ترین برنامه‌های زیربنایی کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: اردوها، بستر مناسبی را برای شکوفایی استعداد‌ها و ارتقای اعتماد به نفس جوانان فراهم می‌سازد و در واقع، بهترین تمرین برای بزرگ ‌شدن و یادگیری مهارت‌های اصلی زندگی است.

انواری تصریح کرد: تلاش‌های زیادی برای قرار گرفتن در مسیر و بالندگی فرزندان معنوی امام در کمیته امداد صورت می‌گیرد تا این افراد بتوانند بار انقلاب را بر دوش بکشند.

وی تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که افراد زیادی از مسئولان و مدیران ارشد نظام روزگاری در همین اردوها شرکت می‌کردند.

انواری گفت: امسال علاوه بر اینکه 50 هزار نفر از جوانان خانواده امداد به اردوگاه‌های امداد اعزام می شوند، بیش از 140 هزار تن دیگر نیز از برنامه‌های طرح جوانان پیرو ولایت، طرح خانواده‌های ایتام، انوار معرفت، اردوهای دانشجویی و اردوهای پیروان فاطمی برخوردار می‌شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، برگزاری اردوها را کاملاً براساس نیازسنجی و کارِ کارشناسی عنوان کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با استفاده از بهترین مربیان و مشاوران، تا پایان سال 102 هزار نفر را تحت پوشش این برنامه قرار خواهیم داد. 

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول