اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

آغاز اردوهای تابستانی کمیته امداد بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان بوشهر از آغاز اردوهای تابستانه کمیته امداد این استان خبر داد.

آغاز اردوهای تابستانی کمیته امداد بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا یاری‌منفرد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سی‌امین دوره اردوهای سراسری و دهمین دوره اردوهای استانی رهپویان ولایت در محل مجتمع فرهنگی ورزشی پویندگان راه امام (ره) به میزبانی استان بوشهر با عنوان انوار معرفت و به منظور تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان و تقویت بینش مخاطبین در لزوم رعایت احکام شرع آغاز شد.

یاری‌منفرد افزود: دوره اول این اردوها با حضور 120 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی اعزامی از استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز شده است.

وی گفت: در ضمن همزمان با این اردوها تعداد 195 نفر از دانش‌آموزان پسر در مقطع متوسطه از استان بوشهر به استان اصفهان اعزام شدند.

یاری‌منفرد گفت: هر ساله در ایام تابستان مجتمع اردویی کمیته امداد بوشهر میزبان شمار زیادی از دانش‌آموزان زیرپوشش از استان‌های همجوار است.

وی بیان کرد: در این اردوها برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، مذهبی و ... برای دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان در این اردوها در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان بوشهر از بهره‌مندی 32 هزار خانوار بوشهری از خدمات این نهاد انقلابی خبر داد.

یاری‌منفرد اظهار داشت: کمیته امداد در تلاش است تا جمعیت افراد زیرپوشش خود را کاهش دهد و در این راستا برنامه‌ریزی کارشناسی را انجام داده و می‌دهد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما این است تا خانوارهای زیرپوشش را برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال خودکفا کنیم و این از مهم‌ترین برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول