اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیدون:

سپاه پاسداران عطیه الهی به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: بخشدار زیدون گفت: سپاه پاسداران عطیه الهی به انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای آن بود.

سپاه پاسداران عطیه الهی به انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فریدون توکلیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان زیدون اظهار کرد: تأسیس سپاه پاسداران عطیه الهی بود که به فرمان امام خمینی (ره) برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه نهادی نظامی بوده که بار فرهنگی و وظیفه حفظ ارزش‌های اسلامی را دارد، افزود: این نهاد نظامی برای حفاظت از شهرها از توطئه‌های وابستگان شاه فانی تشکیل شد و هیچ‌کس به ابعاد وجودی و برکات سپاه به این وسعت که امروز مشاهده می‌کنیم، فکر نمی‌کرد.

توکلیان تصریح کرد: امام خمینی ‌(ره) با بصیرت، دوراندیشی و الهامات معنوی و عرفانی که داشت سپاه پاسداران را تأسیس و انقلاب اسلامی، کشور و ملت ایران را برای همیشه بیمه کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز شعاع نورافشانی، اقتدار جهانی و بروز استعدادهای سپاه باعث شده است که دوست و دشمن به پایه‌ای بودن تصمیمات بنیانگذار انقلاب اسلامی معترف باشند.

بخشدار زیدون در ادامه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نقش سپاه بسیار تعیین کننده بود، تصریح کرد: سپاه در حفاظت از کیان و تمامیت ارضی کشور در برابر وابستگان به منافقان و وابستگان داخلی مسیر را خوب طی کرده و عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

وی ادامه داد: سپاه در بصیرت‌بخشی و حمایت از ولایت و کشور بسیار مؤثر بوده است تا جایی که استکبار جهانی بزرگ‌ترین مانع براندازی حکومت اسلامی در کشور را این نهاد می‌داند.

توکلیان افزود: پاسداران به عشق دفاع از اسلام و تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) تا رسیدن به شهادت در سپاه ثبت‌نام کرده و این نهاد را به نهادی مقدس تبدیل کردند، به گونه‌ای که اخلاص، شجاعت، روحیه شهادت‌طلبی، دوری از دنیا، ایثار و کار برای خدا و خدمت به کشور از ویژگی‌های سپاه پاسداران شد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه در واقع مدافع ارزش‌های الهی است و مردان بزرگی از این نهاد پا به عرصه وجود و تاریخ ایران اسلامی گذاشتند که برای همیشه باعث افتخار کشورند.

بخشدار زیدون با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود، اظهار کرد: لازمه این عبارت زیبا و افتخار‌آمیز برای سپاه، استمرار آن در خط ولایت، اشاعه و ترویج معنویت به عنوان یک نهاد مقدس و خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها است.

وی بیان کرد: سپاه در سازندگی و مسائل فرهنگی پیشرو بوده و با هدایت بسیج در زیرپوشش قرار دادن جوانان و نوجوانان کشور، نقش بسیار مفیدی در برابر تهاجم فرهنگی دارد.

توکلیان در پایان با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه افزود: کشورهای منطقه برای حفظ انقلاب خود از توطئه‌ها باید از تجارب تشکیل سپاه استفاده کنند.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول