اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اعلام کرد

سپاه پاسداران مقتدرترین ارتش ایمانی و معنوی جهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران مقتدرترین ارتش ایمانی و معنوی در جهان محسوب می‌شود و همواره نام او لرزه بر اندام جبهه استکبار انداخته است.

سپاه پاسداران مقتدرترین ارتش ایمانی و معنوی جهان

حسن موحد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک ولادت حضرت امام‌حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران به امر معمار کبیر انقلاب‌، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام‌خمینی(ره) در سال 58 تشکیل شد.

موحد تصریح کرد: سپاه، این نهاد انقلابی از بطن انقلاب مجموعه‌ای از نیروهای مومن و انقلابی و پرشور بودند و در ابتدای انقلاب به‌منظور پاسداری از انقلاب شکل‌ گرفت.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان مجموعه‌ای مکتبی نظامی که از بطن انقلاب، همزاد انقلاب است، ادامه داد: شکل‌گیری این نهاد با هجوم همه‌جانبه استکبار بر‌علیه نظام نوپای انقلاب جمهوری اسلامی ایران مصادف بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در ابتدای هجوم استکبار به کشور، سپاه با وجود نوپا بودن با ایمان راسخ‌، تبعیت از ولایت و با جانفشانی، به موانع و مشکلات یکی پس از دیگری فائق آمد و تهدیدات را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور کرد.

وی با اشاره به ولادت حضرت امام‌حسین(ع) و روز پاسدار خاطرنشان کرد: سالروز میلاد بزرگ‌مرد کربلا شایسته‌ترین نام برای روز پاسدار است چراکه امام(ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور نبود».

موحد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که پاسدار فرهنگ عزت و افتخار ملت ایران است، اظهار کرد: سپاه همواره در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف با حضور خود جانفشانی می‌کند.

وی افزود: سپاه با حضور و تلاش و خدمت خود در عرصه‌های دفاعی، نظامی، علمی، پزشکی و سازندگی هوا و فضا توانست نقش محوری و الگویی داشته و زیباترین برگ‌های زرین تاریخ افتخارات ایران اسلامی را رقم بزند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: سپاه پاسداران مقتدرترین ارتش ایمانی و معنوی در جهان محسوب می‌شود و همواره نام او لرزه بر اندام جبهه استکبار انداخته و دشمنان از توطئه بر علیه نظام ناکام مانده‌اند.

موحد در پایان گفت: سپاه هر روز با کارهای بزرگی که انجام می‌دهد، برگ‌های افتخار‌آفرینی را بر تاریخ ایران اسلامی می‌افزاید.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول