اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

قضات با احیای عدالت زمینه‌ساز جامعه منتظر شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: قضات باید با احیای هر چه بیشتر عدالت زمینه‌ساز برپایی جامعه‌ای منتظر شوند.

قضات با احیای عدالت زمینه‌ساز جامعه منتظر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، فرماندار بویین‌زهرا عصر امروز با جمعی از کارکنان و معاونان دادگستری شهرستان بویین‌زهرا دیدار کرد و با آنان به گفتگو و بیان نظرات پرداخت.

ابوالفضل طاهرخانی در این دیدار با بیان اینکه شهید بهشتی از جمله چهره‌های شاخص و ناب انقلاب اسلامی بود اظهار کرد: این شهید بزرگوار با ولایت‌مداری و پیروی از مکتب اسلام به تمام دشمنان و کوردلان فهماند که دین عزیز اسلام برای همیشه جاوید و پیروز می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه لازم است، زندگانی شهید بهشتی از زوایای مختلف برای عموم ملت بازخوانی شود، افزود: اندیشه‌ و تفکرات ارزشمند آیت‌الله بهشتی برای نسل جوانان و پویای امروز مایه خیر و برکت بوده و هر کسی که علاقه‌مند به تحقق پیرامون مسائل دینی است بایستی به آثار این استاد فرزانه مراجعه کند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به داشتن جوانان و نوجوانان تیزهوش در عرصه‌های مختلف افتخار می‌کند، افزود: همه باید با تلاش و تولید علم در راستای نشر اهداف و ارزش‌های والای نظام اسلامی در جهان پرداخته و روز به روز بر عزت و اقتدار والای انقلاب اسلامی بیفزایند.

طاهرخانی صبر و استقامت زیاد را ازجمله ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی در طول زندگانی پر خیر و برکت خویش عنوان و تصریح کرد: دشمنان و کوردلان هیچ‌گاه چشم دیدن پیشرفت‌ها و توسعه‌های ایران اسلامی را نداشته و از همان روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی نیز با ترور و تهدید سعی داشتند که نخبگان و چهره‌های ارزشی و با تأثیر کشور را نابود و از صحنه خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه قضاوت همواره در طول تاریخ از اهمیت بسیار ویژه و مهمی برخوردار بوده است، عنوان کرد: قضات امروز در جوامع اسلامی وظیفه دارند که با احیای هر چه بیشتر عدالت در بین مردم زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه شده و عرصه را برای جامعه‌ای منتظر و مهدوی مهیا کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا در خاتمه با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های دادگستری این شهرستان در پیگیری مطالبات و شکایات مردمی تصریح کرد: امیدواریم با اتحاد و برادری میان همه مسئولان و مردم زمینه برای ایجاد جامعه‌ای بزرگ و دین محور فراهم شده و دشمنان در اهداف و مقاصد خویش خار و ذلیل شوند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول