اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد

بسیج همگانی مسئولان برای حمایت از نخبگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: مسئولان باید برای حمایت نخبگان و جوانان مستعد کشور بسیج شوند.

بسیج همگانی مسئولان برای حمایت از نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی صبح امروز جمعه در دیدار با جمعی از رزمندگان و خانواده‌های معزز و معظم شاهد و ایثارگر شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا همواره چشم و چراغ ملت بوده و همواره مسیر حرکت و جوشش انقلابی مردم را روشن نگاه می‌دارند، اظهار کرد: ما موظفیم که تا پایان عمر همواره با دست‌بوسی بی‌منت از خانواده‌ها و والدین شهدا زمینه جلب رضایت و خشنودی آنها را فراهم کرده و موجب اقتدار و عزت روز افزون در کشور شویم.

وی حضور پررنگ، گسترده و چشمگیر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های معنوی را از برکات خاصه انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: باید دانست که آرامش و امنیتی که در حال حاضر در کشور وجود دارد مرهون شهیدان والا مقام و جانبازان و ایثارگران عزیز است که با قدرت و شجاعتی بی‌مانند جلوی تهاجم دشمن مزدور ایستادگی کرده و ذره‌ای از خاک و ارزش‌های نظام اسلامی را به مهاجمان واگذار نکردند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به تهدیدات و فشار‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دول غربی و استکباری به بدنه ملت و نظام وارد آمده است، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره با پیام اقتدار و جاودانگی در جهان ایستادگی کرده و اجازه نمی‌دهد که دشمنان گستاخی کرده و موجب ضرر و زیان به اسلام و ارزش‌های والا و با اهمیت آن شوند.

طاهرخانی تقویت و گسترش روحیه انسجام و اتحاد در جامعه را یکی از ضروریات بسیار اساسی و مهم برای پی بردن به نقشه‌ها و طرح‌های شوم دشمنان دانست و عنوان کرد: همگی وظیفه داریم که تا پای جان در راه استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و از کوچک‌ترین کوشش و سعی فروگذاری نکنیم.

وی با بیان اینکه جوانان و نخبگان ایرانی امروز با اشتیاق و شوق وصف‌ناپذیر در حال تلاش برای جهاد علمی و فرهنگی هستند، بیان کرد: همه مسئولان و دست‌‌اندرکاران نظام اسلامی باید همت و توان خود را برای حمایت از نخبگان و فرزندان رشید ایران اسلامی بسیج کرده و مقدمات دستیابی کشور به قله‌های اقتدار و عزت در جهان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: دین مقدس اسلامی بهترین و کامل‌ترین دینی است که می‌تواند مقدمات دستیابی بشر به سعادت و رستگاری حقیقی را فراهم کرده و انسان‌ را از انحراف و تکبر دور نگاه دارد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول