اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد

ترویج فرهنگ کار‌آفرینی و اشتغال در جامعه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: ترویج فرهنگ کار‌آفرینی و اشتغال در جامعه بسیار مهم بوده و مسئولان باید اهمیت ویژه‌ای به این موضوع بنگرند.

ترویج فرهنگ کار‌آفرینی و اشتغال در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا ابوالفضل طاهرخانی عصر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش شال با بیان اینکه رشد و آبادانی در روستاها کمک شایانی به توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور می‌کند اظهار کرد: توجه و حمایت بیشتر از طرح‌های روستایی با هدف اجرا و اتمام طرح‌های نیمه تمام باید از سوی رؤسا و دستگاه‌های عمرانی و خدماتی جدی گرفته و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اعتبارات بسیار ویژه‌ای برای توسعه روستایی اخذ شده است، بیان کرد: در سال 91 با برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته چند طرح و پروژه عظیم سازندگی و خدماتی در روستاهای بخش‌های مرکزی، دشتابی، دانسفهان، شال و آوج به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کار آفرینی و اشتغال در جامعه و به ویژه در بین جوانان عنوان کرد: یکی از اهداف کلان کشوری در بخش توسعه تقویت و گسترش فرهنگ کار آفرینی است که می‌تواند به عنوان مقدمه‌ای گسترده و عمیق در متن اقتدار و عزت همه جانبه کشور قرار گیرد.

طاهرخانی با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به موقع و مطلوب از دغدغه‌ها و مشکلات روستائیان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالار در کشور این است که مردم به راحتی بتوانند مشکلات و درخواست‌های خود را بیان کرده و مسئولان نیز با تلاش و همت دو چندان خویش برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان نقش مهم و بسزایی را در آبادانی و سازندگی در سطح روستاها و بخش‌های مختلف کشور بر عهده دارند، بیان کرد: برپایی اردو‌های جهادی و طرح‌های سازندگی می‌تواند یکی از محور‌های اصلی در میزان رشد و پیشرفت کشور باشد که باید همواره با دغدغه و توجه بیشتر جدی‌ گرفته شود.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه در ماه‌های آتی چند پروژه در زمینه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان به بهره‌برداری کامل می‌رسد، بیان کرد: باید از تمام نیرو‌ها و توانمندی‌ها برای خدمت بی‌منت به مردم استفاده کرد و از هیچ کوششی نیز فروگذاری نکرد.

طاهرخانی با قدردانی از محمدرضا نوری‌نژاد بخشدار شال در عملکرد مطلوب و قابل قبول در حوزه عمرانی و فنی تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار و کوشش باید در بطن جامعه نهادینه تا موجب جهش و رونق اقتصادی کشور شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول