اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: مدیرت منابع آبی در بخش کشاورزی بسیار ضروری و مهم است.

مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی ضروری است

ابوالفضل طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با بیان اینکه تولید محصولات کشاورزی در شهرستان بویین ‌زهرا نسبت به سال‌های گذشته جهش و رشد بسیار قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: تلاش و همت مضاعف برای تولید هر چه بیشتر در زمینه کشاورزی همواره باید استمرار داشته باشد، تا مقدمات خودکفایی کشور در این بخش نیز فراهم شود.

فرماندار بویین ‌زهرا افزود: امیدواریم که مسئولان و پرسنل جهاد کشاورزی استان قزوین، تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری را در زمینه رشد و تولید کشاورزی در سطح و بخش‌های مختلف داشته باشند.

وی با بیان اینکه لزوم به‌کارگیری فناوری‌های نوین در حوزه کشاورزی بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: امروز کشاورزی شکل و شمایل تخصصی و پیشرفته‌ای به خود گرفته و توسعه حیرت انگیزی در سطح دنیا یافته است که نشان دهنده رو به رشد بودن این عرصه در کشور‌های مختلف است.

فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه حل مشکلات کم‌آبی در بخش کشاورزی باید از طریق مسئولان و با پیگیری‌های جدی صورت پذیرد، عنوان کرد: کشور ما در سال‌های اخیر همواره با مشکل کم آبی روبه‌رو بوده است که می‌طلبد کشاورزان و مسئولان جهاد کشاورزی در این خصوص همت و برنامه‌ریزی ویژه‌ای را داشته باشند تا شاهد توسعه روز افزون حوزه تولید و برداشت محصولات کشاورزی باشیم.

طاهرخانی با ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان اظهار کرد: امیدواریم که با توجه بیشتر مسئولان جهاد کشاورزی امر پشتیبانی از کشاورزان همچنان در شهرستان تداوم داشته و مورد توجه دائم قرار گیرد.

وی آموزش‌های صحیح به کشاورزان و مدیریت صحیح منابع آبی را یکی از راه‌های لازم، نتیجه بخش و موثر برای افزایش توان تولید در حوزه کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: اگر مسئولان با مدیریت صحیح و نگاه دقیق‌تر در حوزه کشت و برداشت محصولات کشاورزی وارد شوند، قطعا بازدهی بسیار بالا و چشمگیری را در سطح کشور با خود به همراه می‌آورد.

فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با قدردانی از مرتضی شعبان نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین‌ زهرا در ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خوب در حوزه کشاورزی تصریح کرد: قطعا با همت و اراده مستحکم و قوی از سوی مردم و مسئولان عرصه برای ارتقای همه جانبه ایران اسلامی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول