اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌ زهرا تأکید کرد

ضرورت ترویج مبانی انقلاب اسلامی در بین جوانان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: امروز لازم است که با ترویج گسترده مبانی انقلاب اسلامی در بین جوانان زمینه را برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت مهیا کنیم.

ضرورت ترویج مبانی انقلاب اسلامی در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی عمومی برای تسلط و غلبه بر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با قدرت مثال‌زدنی در حل صعود به قله‌های اقتدار و عزت جهانی بوده و در این مسیر هیچ مانعی هم نمی‌تواند در برابر این عظمت و شکوه ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان و ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی با از خود گذشتگی موجب حفظ استقلال و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، تصریح کرد: مسئولان و مردم امروز وظیفه دارند که با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار همواره ادامه دهنده راستین راه شهدا و جانبازان بوده و در این مسیر لحظه‌ای درنگ و توقف نکنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره تلاش‌ها و فتنه‌انگیزی‌های سران استکبار و غرب برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور عنوان کرد: ملت شهید پرور ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره با تبعیت از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس در مسیر پیروی از منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و با تلاش و همت خستگی‌ناپذیر خود موجب شکست و نابودی دشمنان و معاندان نظام اسلامی‌ می‌شود.

شاه‌محمدی با بیان اینکه خیزش ملت‌های اسلامی در منطقه الهام گرفته از انقلاب اسلامی در ایران است، تصریح کرد: مردم کشور‌های مسلمان هم امروز با الگوگیری از افکار امام راحل و تأثیرپذیری از انقلاب اسلامی در برابر حکومت‌های مستبد و جنایتکار خویش دست به قیام زده‌اند که قطعا به پیروزی و فتح حقیقی دست پیدا می‌کنند.

وی لزوم ترویج اندیشه‌ها و مبانی انقلاب اسلامی در بین جوانان و نوجوانان کنونی کشور را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی و به ویژه رزمندگان پیشکسوت ایام دفاع مقدس امروز وظیفه دارند که با انتقال صحیح فرهنگ و سیره شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب عرصه‌ را برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مهیا کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا در خاتمه با اشاره به لزوم برنامه‌سازی ویژه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد: باید با تولید آثار و محتوای فرهنگی و دینی موجب تقویت ارزش‌های اسلامی در جامعه شده و دشمنان را در اهداف و مقاصد شوم و پلید خود ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول