اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین ‌زهرا:

توطئه‌های دشمنان به علت پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: دشمنان با مشاهده پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران دست به توطئه می‌زنند.

توطئه‌های دشمنان به علت پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی با اشاره به لزوم تقویت روحیه وحدت و یکپارچگی در کشور در راستای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز از وجود وحدت و همدلی در بین مردم به شدت ترسیده و صحنه را ترک می‌کنند.

وی افزود: هیچ عاملی به غیر از وحدت و تلاش یکپارچه نمی‌تواند موجب عزت و افتخار همه‌جانبه کشور در عرصه‌های گوناگون شود.

فرماندار بویین ‌زهرا با اشاره به دستاورد‌های 33 ساله انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون تصریح کرد: برپایی انقلاب اسلامی در ایران موجب شد که مردم به راحتی بتوانند به اصول و احکام دین مبین اسلام دست پیدا کرده و سبب اقتدار و عزت روز افزون در جهان شوند.

طاهرخانی با اشاره به ایستادگی و پایداری ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی بیان کرد: مردم ما همواره در هر دوره از انقلاب اسلامی با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار در برابر تمام فشارها و تهدیدهای مستکبران ایستادگی کرده و سبب اقتدار و عزت میهن اسلامی عزیز شده‌اند.

وی مشارکت و حضور حداکثری ملت در صحنه‌های ملی را موجب حفظ و بقای جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز با اعتماد یکپارچه مردم است که توانسته در برابر تجاوزات و دشمنی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش ایستادگی کند و آنان را در سقوط و اضمحلال قرار دهد.

فرماندار بویین ‌زهرا با اشاره به جانفشانی‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: بسیجیان و رزمندگان شجاع و مؤمن انقلاب اسلامی در طول دوران جنگ هشت ساله با ایمان راسخ به خداوند متعال و تکیه بر نیرو و توان الهی توانستند با پاسداری از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی سبب رسیدن پیام استقلال و آزادی جمهوری اسلامی به ملت‌های دربند و مظلوم شوند.

طاهرخانی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نخبه ایرانی با همت و توان خود موجب خودکفایی و استقلال جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شده‌اند، تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با مشاهده پیشرفت‌ها و افتخار آفرینی‌های چشمگیر جوانان و فرزندان ایران اسلامی به شدت خشمگین شده و با طرح توطئه‌ها و دسیسه‌ها سعی می‌کنند که کشور را از مسیر توسعه باز دارند که البته موفق نمی‌شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول