اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

صنایع کوچک 41 درصد اشتغال را به خود اختصاص داده است

خبرگزاری فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: صنایع کوچک 41 درصد اشتغال و 28 درصد سرمایه‌گذاری صنعتی در استان را به خود اختصاص داده است.

صنایع کوچک 41 درصد اشتغال را به خود اختصاص داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی صبح امروز در نخستین بازدید رئیس مجمع نماینده استان خراسان‌رضوی از حوزه شهرک‌های صنعتی از شرایط مناسب جهت ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار کرد: شرایط بسیار مناسبی جهت سرمایه‌گذاری کلان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به وجود 5 هزار و 600 واحد صنعتی در استان افزود: 90 درصد از این واحدها به دلیل اشتغال‌زایی برای کم‌تر از 50 نفر، جزو صنایع کوچک محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال در بخش صنعت استان 157 هزار نفر است، اضافه کرد: صنایع کوچک 41 درصد اشتغال و 28 درصد سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان‌رضوی را به خود اختصاص داده است.

سلیمانی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی، تورهای صنعتی داخلی و خارجی برای صنعت‌گران، ارائه خدمات مشاوره‌ای را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی در مورد مزایای اقتصادی احداث این شهرک‌ها گفت: در کنار هم بودن واحدهای صنعتی که دارای فرصت‌ها و تهدیدهای یکسان هستند، علاوه بر فراهم شدن امکان ارائه خدمات یکپارچه دولتی، تسهیل در مدیریت شهری و زیست‌محیطی و هم‌افزایی این واحدها را به همراه دارد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول