اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی‌(عج) استان زنجان:

ملت ولایی ایران اجازه هیچ تهدیدی را علیه نظام نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: ملت ولایی و عاشورایی ایران اجازه هیچ تهدیدی را به قدرت‌های جهان علیه نظام جمهوری اسلامی نمی‌دهد.

ملت ولایی ایران اجازه هیچ تهدیدی را علیه نظام نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه زنجان با بزرگداشت هفتم تیر اظهار کرد: ملت ایران با تحمل سختی‌ها در برابر جهانخواران ایستاده و در برابر سختی‌ها تسلیم نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و در برابر تهدیدات دشمنان مقابله می‌کنند، خاطرنشان کرد: فرزندان ملت ایران نیز به‌عنوان پاسداران مرزهای جمهوری اسلامی برای مقابله با هر نوع تهدید دشمن آماده بوده و در لباس سربازی ولایت، برای دفاع از انقلاب، اسلام، ملت و ولایت جانفشانی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با گرامیداشت سالروز پاسدار تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز تشکیل خود همواره در برابر توطئه دشمنان ایستادگی کرده و در عرصه‌های مختلف به دفاع از نظام پرداخته است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در اوایل انقلاب اسلامی افزود: سپاه در ناآرامی‌های کشور وارد عرصه شد و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد.

کرمی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را از اقدامات سپاه عنوان کرد و افزود: ‌ایجاد امنیت برای سران و بزرگان کشور، مقابله رو در رو با دشمنان در هشت سال دوران دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از اقدامات تاثیرگذار سپاه محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: سپاه برای تحقق فرمان امام خمینی(ره) در جذب، ساماندهی و آمادگی جوانان اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده و حافظ نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول