اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شازند

استقبال بی‌نظیر از کاروان شهدا شهادت‌طلبی ملت ایران را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: حضور پرافتخار مردم شهید‌پرور شهرستان شازند در مراسم استقبال از کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس فریاد شهادت‌طلبی ملت ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرد.

استقبال بی‌نظیر از کاروان شهدا شهادت‌طلبی ملت ایران را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک از نخستین ساعت بامداد امروز خیابان‌های شهرستان شازند شاهد حضور و تجمع مردان و زنان غیور بود که اگر چه امروز در خط مقدم جنگ نیستند، اما آمدند تا ثابت کنند برای دفاع از این مرز و بوم آماده جانفشانی هستند و راه شهیدانشان را ادامه خواهند داد.

کاروان 96 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با عنوان فرزندان روح‌الله در آغوش روح‌الله رأس ساعت 11 امروز از شهر توره وارد شهرستان شازند شد.

یکی از شهروندان شازندی در حالی که تصویری از مقام معظم رهبری را در دست داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شهدا همه چیز این ملت هستند، ایران مدیون شهداست و همه باید در این مراسم شرکت کنند.

علی یاراحمدی افزود: این شهیدان فرزندان همه ملت ایران هستند چرا که با نثار جان خود موجب عزت و افتخار و آزادی ایران اسلامی شدند.

دبیر بازنشسته آموزش و پرورش نیز شرکت در مراسم شهدا را موجب تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا دانست و گفت: رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از شهدای کربلا در جبهه‌ها حاضر شدند و با فدا کردن جان که عزیزترین چیزشان بود، به ندای رهبر لبیک گفتند.

رضا محمدی افزود: ما امروز در این مراسم شرکت کرده‌ایم که به دشمنان ثابت کنیم همچنان راه شهدا را ادامه خواهیم داد و تا آخرین قطره خونمان پای این انقلاب خواهیم ایستاد.

زهرا حسینی که دو فرزندش در انقلاب به درجه رفیع شهادت رسیدند، در حالی که دانه‌های اشک پهنای صورتش را خیس کرده است اظهار داشت: آمده‌ام به دشمنان بگویم زنان ایران اسلامی با الگوگیری از خانم لیلا همسر سالار شهیدان علی اکبرهایشان را در راه این انقلاب فدا کرده و خود همچون زینب(ع) از ولایت دفاع خواهند کرد.

وی گفت: این شهدا ضامن سربلندی ایران بوده و هستند و خواهند بود و نظام و انقلاب و امنیت ما به واسطه از جان گذشتگی آنهاست.

وی تصریح کرد: اینکه امروز ما می‌توانیم راحت سخن بگوییم و امنیت داشته باشیم، به خاطر حضور شهدایی است که از تمام هستی ظاهریشان گذشتند، ما مدیون خون شهدا هستیم و لذا استقبال از این کاروان وظیفه همگان است.

گفتنی است این کاروان عصر امروز بعد از برگزاری مراسم عصری با شهدا و قرائت زیارت عاشورا با حضور مردم شهرستان شازند به سمت اراک بدرقه خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول