اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آوج:

جهان در برابر عزم پولادین ملت ایران متحیر شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید شهرستان آوج گفت: جهان همواره در برابرعزم پولادین و راسخ ملت ایران متحیر و مبهوت شده است.

جهان در برابر عزم پولادین ملت ایران متحیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان آوج با قدردانی از حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم، اظهار کرد: شهدا همواره چشم و چراغ ملت  ایران بوده که با اهدای جان خود اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کردند.

امام جمعه شهرستان آوج افزود: دشمنان نظام اسلامی امروز با حضور و مشارکت گسترده و چشمگیر ملت در عرصه‌های ملی به شدت هراسیده و از صحنه خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس با رشادت و از جان‌گذشتی موجب شکست متجاوزان و پیروزی اسلام شدند، تصریح کرد: وظیفه امروز ما این است که با پیروی و تبعیت از سیره و منش شهدا در مسیر آنان حرکت کرده و نقشه‌ها و تلاش‌های شوم دشمنان را خوار و نابود کنیم.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه جهان امروز در برابر اراده و عزم پولادین ملت ایران متحیر و درمانده شده است، عنوان کرد: دستارود‌ی که انقلاب اسلامی برای مردم به ارمغان آورده، بسیار عظیم و گسترده بوده است.

هاشمی با اشاره به لزوم حفظ اتحاد و یکپارچگی در جامعه برای تحقق اهداف و معیار‌های والا و ارزشمند انقلاب اسلامی بیان کرد: باید با افزایش توان و نیروی خود و نیز دوری از مسائل و حوزه‌های حاشیه‌ای عرصه را برای رشد و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در جهان مهیا کننده و سبب توسعه و پیشرفت پایدار و ناگسسته در کشور شویم.

وی با بیان اینکه استکبار و غرب امروز در تلاش است تا با طرح نقشه‌های شوم مقاصد و اهداف پلید خود را در عرصه جنگ نرم به پیش ببرد، افزود: باید با بصیرت و شناخت همه‌جانبه مانع از اجرای نقشه‌های خطرناک دشمنان شده و مکر و فریب آنان را به خودشان بازگردانیم.

امام جمعه شهرستان آوج حضور گسترده جوانان و نوجوانان در عرصه‌های معنوی را از جمله برکات جاودانه و بلند نهضت امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان برومند جمهوری اسلامی با تأسی از راه امامان و پیشوایان دینی در مسیر تقوا و دانش‌افزایی حرکت کرده و تمام نقشه‌ها و طرح‌های ضد ارزشی و اعتقادی دشمنان را خوار و ذلیل می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول