اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب:

مستکبران قصد دلسرد کردن ملت ایران را دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در مازندران گفت: مستکبران تلاش دارند ملت ایران را از راهی که انتخاب کرده‌اند دلسرد و ناامید کنند.

مستکبران قصد دلسرد کردن ملت ایران را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد محمودیان صبح امروز در یادواره 11 شهید سرخکلا سوادکوه با اشاره به اینکه اراده الهی بر این امر قرار گرفته که انقلاب اسلامی با اقتدار و سرعت پیش برود، بیان داشت: به قول امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود و بسیاری از دشمنان سعی می‌کنند این نور الهی را خاموش کنند، ولی بدانند که نمی‌توانند.

وی افزود: مستکبران تلاش دارند ملت ایران را از راهی که انتخاب کرده‌اند دلسرد و ناامید کنند.

امام جمعه زیراب با بیان اینکه مردم با طی هزاران کیلومتر مسافت به عشق بنیانگذار انقلاب اسلامی به حرم مطهّر ایشان رفته‌اند، گفت: امام راحل به همراه روحانیت متعهد و ملت شهیدپرور به موفقیت جهانی رسیده است.

* انقلاب اسلامی معجزه قرن

وی انقلاب اسلامی را معجزه قرن توصیف کرد و بیان داشت: بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و صدور معنوی آن است.

محمودیان به پیروی شهدا از آرمان‌های امام اشاره کرد و گفت: امام خمینی ابرمردی بود که معادله تاریخ را عوض کرد.

امام جمعه زیراب برگزاری یادواره‌های شهدا را بیانگر تعلق خاطر مردم به انقلاب، امام و روحانیت توصیف کرد و افزود: شهدا با نثار جان خود عزت و افتخار را نصیب ایران اسلامی کردند.

این مسئول به گستردگی ابعاد شخصیت شهدا اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شهیدان درس شجاعت و فداکاری در راه آرمان‌ها را به ما آموختند، افزود: یاد و نام شهدا موجب یادآوری بیعت آنها با امام راحل و وظیفه ما در برابر مقام معظم رهبری می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول