اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان:

یاد امام راحل یادآور عزت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: یاد امام خمینی (ره) یادآور عزت و بیداری ملت ایران است.

یاد امام راحل یادآور عزت ملت ایران است

رضا توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم خرداد با استناد به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری اظهار داشت: یاد امام یادآور عزت و بیداری ملت ایران است، یاد امام نیروبخش و امید بخش است، این یاد را باید زنده نگه داشت و راه امام، خط امام، انگشت اشاره امام و نشانه‌هایی را که امام برای پیمودن این راه قرار داده است، باید قدر دانست.

وی تصریح کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رهبر را عالی‌ترین مقام رسمی کشور معرفی می‌کند، اما واقعیت این است که جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی ایران بسی فراتر از یک جایگاه سیاسی صرف است، زیرا عهده‌داری ولایت امری است که موجب شده این جایگاه اعتباری اعتقادی بیابد.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان بیان داشت: در حالی که بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه خاورمیانه با شدت در حال انجام است و این انقلاب‌ها در پرتو تفکرات حضرت امام (ره) و کلام و بیان مقام معظم رهبری در حال شکل‌گیری است، لذا دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه‌زدن به ولایت و رهبری به کار بسته و ما وظیفه داریم با تمام وجود از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حمایت کنیم. 

توکلی عنوان کرد: نخستین جلسه اعضای شورای فرهنگی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کوهبنان در سال 91 با حضور اکثریت اعضا در محل دفتر این شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: از آن جایی که در این شهرستان هیچ مکان و موقعیتی به نام مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نامگذاری نشده، پیشنهاد نامگذاری یکی از میادین یا خیابان‌های اصلی به نام رهبر متفکر انقلاب به اعضا ارائه و با استقبال مواجه شد که پس از تبادل نظر و موافقت اعضای شورای فرهنگی قرار شد با همکاری دفتر نظارت، دفتر امام جمعه، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و هماهنگی با فرماندار، شهردار و شورای شهر کوهبنان یکی از موقعیت‌های شهرستان که مناسب شأن و منزلت مقام معظم رهبری باشد شناسایی و برای دستور کار به شورای اسلامی شهر داده شود تا به نام مبارک رهبر معظم انقلاب مزین شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول