اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس:

کمیته امداد در ارائه خدمات به محرومان پیشتاز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمود آباد در مجلس نهم شورای اسلامی شورای اسلامی گفت: کمیته امداد از جمله نهادی است که در ارائه خدمات به محرومان گام‌های اساسی و بسیار ارزشمندی برداشته است.

کمیته امداد در ارائه خدمات به محرومان پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی ظهر امروز در جمع پرسنل کمیته امداد این شهرستان تصریح کرد: کمیته امداد از جمله نهادی است که در ارائه خدمات به محرومان گام‌های اساسی و بسیار ارزشمندی برداشته است.

وی افزود: امداد نهادی است که از دل ولایت و آرمان امام راحل برانگیخته شده و فرزندان تحت حمایت در این نهاد باید کاملا ولایی بوده و با اهدافی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده در راستای رشد و شکوفایی کشور اسلامی قدم بردارند.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمود آباد در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به توانمندسازی خانواده‌ها اظهار داشت: افراد نیازمند به دلیل تنش‌های روحی و روانی در تصمیم‌گیری دچار مشکل خواهند شد پس این نهاد علاوه بر توانمندسازی مددجویان، در بخش‌های فرهنگی، معنوی و اجتماعــی نیز فعالیت‌هایی داشته باشد.

مسئول اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در این نشست بیان داشت: مددکاران و امدادگران در ایام اعتکاف با حضور در مساجد توانستند برای 55 نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد در سطح استان حامی جذب کنند.

محمد محسنی با اعلام اینکه علاوه بر کمک نقدی 5 میلیون و500 هزار ریالی معتکفان برای کمک به ایتام،‌‌ حامیان معتکف با حمایت از 55 یتیم اعلام آمادگی کردند که برای مدت یک سال 198 میلیون ریال به ایتام مورد حمایت خود کمک کنند.

مسئول اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 23 هزار و 957 نفر از خیرین و حامیان حمایت از 5 هزار و 824 نفر از ایتام را برعهده دارند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول