اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع کمیته امداد گچساران در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران با اشاره به پیشرفت 98 درصدی مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد این شهرستان گفت: این مجتمع شبانه‌روزی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از مجتمع کمیته امداد گچساران در هفته دولت

امرالله فروزنده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش، برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در دستور کار دارد.

وی ارتقای کمی و کیفی تحصیل دانش‌‌آموزان و دانشجویان را امری مهم و مؤثر در رسیدن کمیته امداد به اهداف مهم خود عنوان کرد.

فروزنده یادآور شد: کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش اقداماتی را در طول سال برنامه‌ریزی کرده است.

شکوفایی استعدادهای محرومان گامی اساسی در توانمندسازی آنان است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران تصریح کرد: رونق بخشیدن به فضای کسب و کار خانواده‌های نیازمند، بسترسازی مناسب برای رشد مددجویان صاحب دانش و فن و توانمندسازی آنان از اولویت‌های کمیته امداد گچساران است.

فروزنده افزایش سطح کمی و کیفی تحصیلات خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد را زمینه‌‌ساز توانمندسازی و افزایش سطح رفاه خانواده‌های نیازمند دانست.

وی با اشاره به لزوم توجه خانواده‌ها به فراهم‌آوردن زمینه مناسب برای تحصیل فرزندان، ادامه تحصیل دانش‌آموزان و تکمیل تحصیلات دانشجویان را گامی اساسی در راستای توانمندسازی خانواده‌ها عنوان کرد.

فروزنده معتقد است شناخت و شکوفایی استعدادهای محرومان و افزایش آگاهی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های نیازمند، به ویژه جوانان باید به طور ویژه در دستور کار نهادهای حمایتی قرار گیرد.

وی با تشریح برنامه‌های کمیته امداد گچساران برای خدمات‌رسانی مطلوب به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد، ارائه برنامه‌های حمایتی، کلاس‌های تقویتی، مشاوره تحصیلی و اردوهای فرهنگی و تفریحی را از جمله خدمات کمیته امداد برشمرد.

پیشرفت 98 درصدی مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد گچساران با اشاره به ساخت مجتمع شبانه‌روزی توسط این نهاد بیان داشت: این مجتمع برای اسکان و رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت روستایی ساخته شده است.

فروزنده افزود: مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد گچساران در کوچه دوم شمالی کوی کارکنان دولت و در زمینی به مساحت 3 هزار و 400 متر مربع و با زیربنای 913 متر مربع ساخته شده که دارای 863 متر مربع فضای خوابگاهی است.

وی گفت: این مجتمع دارای 12 اتاق، دو خوابگاه بزرگ، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام بوده و 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فروزنده ابراز داشت: برای ساخت مجتمع شبانه‌روزی کمیته امداد گچساران افزون بر 4 میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: یک میلیارد و 630 میلیون ریال از این اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و 2 میلیارد و 670 میلیون ریال نیز از محل درآمدهای کمیته امداد تأمین شده است.

فروزنده ظرفیت پذیرش دانش‌آموز و دانشجو در مجتمع خوابگاهی کمیته امداد را 60 نفر عنوان کرد و ساخت این مجتمع را گامی مهم و مؤثر به منظور رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان روستایی زیر پوشش کمیته امداد برای ادامه تحصیل دانست.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول