اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هزاران دانش‌‌آموز و دانشجو

کمیته امداد اصفهان میزبان اردوی ره‌پویان ولایت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از برگزاری سی‌امین دوره اردوهای ره‌پویان ولایت با مشارکت 8 هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجو به میزبانی استان اصفهان خبر داد.

کمیته امداد اصفهان میزبان اردوی ره‌پویان ولایت می‌شود

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری اردوهای تابستانه برای 8 هزار و 500 نفر دانش‌آموز و دانشجو خبر داد و اظهار کرد: هشت دوره اردویی با حضور 200 نفر از استان‌های کرمان‌، بوشهر، بشاگرد، فارس، سیستان و بلوچستان و البرز از سوم تیرماه تا 22 شهریور در محل اردوگاه شیخ‌بهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردوها به صورت پنج روزه و به صورت کشوری در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و تربیتی با رویکرد انوار معرفت و محوریت احکام و تعالی و نشاط برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه براساس نیازسنجی معاونت فرهنگی  کشور در کمیته امداد انجام شده است، تصریح کرد: اردوی ره‌پویان ولایت با محوریت انوار معرفت امسال سی‌امین دوره در کشور را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در 50 کانون فرهنگی و تربیتی ارائه می‌شود، ادامه داد: هزار و 600 نفر از این دانش‌آموزان از سایر استان‌ها هستند.

میرزایی اذعان داشت: این دوره اردویی برای برادران مقطع دوره اول و دوم دبیرستان است که یک دوره آن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این دوره 10 روزه است که دانش‌آموزان استان‌های فارس و یزد در این دوره از اردوها، مهمان اردوگاه شیخ‌بهایی کمیته امداد استان اصفهان هستند.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان افزود: اردوها از شنبه تا چهارشنبه است که علاوه بر کلاس‌های آموزشی دوره تور اصفهان‌گردی یک روزه نیز برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه سهمیه استان اصفهان براساس ظرفیت اردوگاه بوده و همانند سال گذشته یک هزار و 600 نفر را پذیرش دارد، گفت: هزینه اردوها از طریق اعتبارات امور فرهنگی و دولتی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول