اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سقز خبر داد

حمایت کمیته امداد از 5700 خانوار سقزی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) سقز از حمایت این نهاد مقدس از 5 هزار و 702 خانوار این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد از 5700 خانوار سقزی

فاروق محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 66 خانوار از این آمار خانوارهای زندانی و دو هزار و 837 نیز خانوارهای خودکفا شده هستند.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان سقز ایجاد اشتغال در سقز و مناطق روستایی این شهرستان را از اولویت‌های کمیته امداد خواند و گفت: حمایت از طرح‌های تولیدی در کمیته امداد سقز امسال پررنگ‌تر از سال گذشته صورت می‌گیرد.

محمودی با تاکید در راستای تحقق شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: حوزه اشتغال  کمیته امداد در سقز در راستای تحقق این شعار حمایت از طرح‌های تولیدی و کم‌هزینه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی، اشتغال را در کشور به همراه دارد، اظهار داشت: حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال روستایی، حمایت از فرزندان بازمانده از تحصیل از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در سال‌جاری خواهد بود.

محمودی تصریح کرد: در راستای واگذاری و احداث مسکن برای مددجویان می‌توان به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان کردستان به‌عنوان نقطه عطفی در تغییر و تحول پیشرفت در کردستان نام برد.

وی افزود: بعد از این سفرها تاکنون 43 واحد مسکونی از مصوبات سفر رهبری و 83 واحد از مصوبات هیئت دولت برای مددجویان بی‌سرپناه ساکن در سقز ساخته شده است.

محمودی افزود: افراد دارای سرپرست مرد به شرط از کارافتادگی یا بیماری بنا به تایید کمیسیون پزشکی می‌توانند از خدمات کمیته امداد استفاده کنند.

محمودی در پایان پرداخت مستمری نقدی به‌صورت ماهانه به مددجویان عادی و طرح شهید رجایی، کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان دانشجویان زیرپوشش، پرداخت وام‌های اشتغالزایی و ایجاد شغل‌های پایدار برای خانواده‌های زیرپوشش و فرزندانشان، پرداخت هزینه درمانی به مددجویان شهری و روستایی، احداث و تعمیر برای مددجویان واجد شرایط، اهدای جهیزیه به دختران و پسران را از جمله خدمات کمیته امداد در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول