اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی قم خبر داد

شرکت 2 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد قم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: بیش از دو هزار نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش این مرکز از برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال بهره‌مند خواهند شد.

شرکت 2 هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جوشقانی امروز در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه اوقات فراغت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بیان کرد: خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از مجموعه برنامه‌های فرهنگی و فراغتی این مرکز بهره خواهند برد.

وی تعداد دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی که از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده خواهند کرد را 2 هزار و 110 دانش‌آموز عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم ادامه داد: دانش‌آموزانی که در طرح اوقات فراغت کمیته امداد شرکت می‌کنند در 45 رشته گوناگون به صورت رایگان پذیرش می‌شوند.

وی اضافه کرد: شرکت در برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی تنها برای مددجویان زیرپوشش این مرکز مجاز است و دیگر افراد جامعه نمی‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به دانش‌آموزان محروم روستایی اشاره کرد و افزود: حدود 50 دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در مناطق محروم روستایی برای استفاده از برنامه‌های اوقات فراغت به نهادها و مراکزی که در این زمینه فعال هستند معرفی شده‌اند.

وی به سابقه درخشان کمیته امداد امام خمینی(ره) در غنی‌سازی اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی در قم به صورت متناوب در 2 سال گذشته از جمله دستگاه‌های برتر در زمینه اوقات فراغت معرفی شده است.

جوشقانی به تعداد دانش‌آموزانی که سال گذشته در طرح اوقات فراغت کمیته امداد شرکت کرده‌اند اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز بیش از 2 هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی از جمله برنامه‌های اوقات فراغت این کمیته را انتشار گاهنامه اوقات فراغت، برگزاری اردوهای یک‌ روزه دانش‌آموزی، برگزاری کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، برگزاری اردو و... عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت را برگزاری اردوهای پنج روزه به استان‌های مازندران، گیلان، مشهد، کردستان و البرز عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول