اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسا‌ن‌شمالی

گردش مالی کمیته امداد سالانه 57 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی با بیان اینکه گردش مالی این نهاد سالانه 57 میلیارد تومان است گفت: بخش اعظم این اعتبارات برای توانمندی خانواده‌ها هزینه می‌شود.

گردش مالی کمیته امداد سالانه 57 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: یکی از خدمات و سرفصل‌های مهم این نهاد بحث فرهنگ جامعه هدف است. 

وی افزود: کمیته امداد با دور اندیشی امام خمینی (ره) تشکیل شد که یکی از مهم‌ترین خدمات آن در حوزه فرهنگی است.

حسین‌پور با بیان اینکه تا خانواده‌های نیازمند اعتماد و خود باوری خود را به دست نیاورند نمی‌توانند روال عادی زندگی را پی بگیرند، گفت: کمیته امداد در ابتدای امر با ارائه مشاوره در زمینه مختلف فرد را به خودباوری می‌رساند و سپس گام‌های بعدی را در مورد استعداد سنجی و نیاز خانواده‌ها بر می‌دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: هر خانواده و نیازمندی که نیاز به کمک داشته باشد این نهاد به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این نهاد با استعداد سنجی، آموزش و پرداخت تسهیلات اشتغال زمینه توانمندی خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کند، گفت: در این راستا سال گذشته 6 هزار و 80 طرح اشتغال در رشته‌های مختلف توسط متقاضیان درسطح استان اجرا شد.

حسین‌پور یکی دیگر از طرح‌های مهم این نهاد طی سال‌های اخیر را طرح نظام جامع تربیتی خانواده‌های مددجو عنوان کرد و افزود: این طرح نیز با هدف شناسایی آسیب‌ها، مشکلات و نیاز خانواده‌ها از سال 89 آغاز شده است که تاکنون شناسایی نیاز و آسیب‌های خانواده‌ها به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله رفع این مشکلات و نیاز آنان است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مذکور برای هر 200 خانوار زیر پوشش، دو مشاور دینی در نظر گرفته شده است که به مشکلات آنان در زمینه‌های مختلف رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول