اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید کمیته امداد شهرستان ایجرود معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حکم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان زنجان، سیدمسعود حسینی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان ایجرود منصوب و معرفی شد.

مدیر جدید کمیته امداد شهرستان ایجرود معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، امام جمعه زرین‌آباد مراسم تودیع و معارفه مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایجرود، ضمن تقدیر از تلاش‌های این نهاد در سطح منطقه اظهار داشت: کمیته امداد حقاً خدمات موثری در جامعه انجام داده است.

حجت‌الاسلام قربان‌علی محمدی مطلق تصریح کرد: کمیته امداد مقدس‌ترین، خالص‌ترین و خداپسندانه‌ترین نهاد نظام است.

در ادامه این جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به دیدگاه بلند امام راحل در تاسیس این نهاد اشاره کرد و افزود: از آنجا که محرومان و مستضعفان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تداوم انقلاب و نظام اسلامی نقش حائز اهمیتی داشته‌اند، لذا در رابطه با این قشر از جامعه رسالت سنگینی بر عهده مسئولان قرار دارد که مورد تاکید امام راحل بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند.

بهرام ولی‌زاده افزود: با تاسیس کمیته امداد توسط رهبر کبیر انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی‌های دولت، فقر مطلق که در زمان طاغوت با آن مواجه بودیم تغییر چهره داده و در حال حاضر شاهد فقر نسبی در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: هدف نهایی امداد در قبال محرومان برگرفته از تاکیدات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها در مساعدت‌های مالی و مادی محدود نمی‌شود و محوریت ارائه خدمات به جامعه هدف با رویکرد توانمندی، کارآفرینی و تحکیم نهاد خانواده بوده که در این راستا به ارتقای امور معنوی، اخلاقی، فرهنگی و اشتغال افراد زیر پوشش توجه ویژه‌ای شده است.

در این مراسم سید مسعود حسینی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان ایجرود معرفی و از زحمات منصور فداکار افشار، تقدیر شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول