اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

270 کانون مساجد مجری طرح اوقات فراغت در چهارمحال ‌و بختیاری می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‎های مربوط به طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در 270 کانون مساجد این استان اجرایی می‎شود.

270 کانون مساجد مجری طرح اوقات فراغت در چهارمحال ‌و بختیاری می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی شنبه‎ شب در نشست خبری با رسانه‎های جمعی این استان از برگزاری کلاس‎های اوقات فراغت در 47 رشته در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کلاس‌ها با موضوعات فرهنگی، هنری و علمی به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و نونهالان نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت‎نام برای شرکت در این کلاس‎ها در کانون‌های مساجد این استان آغاز شده و هر کانون حداقل در دو و حداکثر در پنج رشته از متقاضیان ثبت‌نام و به مدت هشت هفته اقدام به برگزاری کلاس می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به تدارک 18 عنوان برنامه در این اداره‌ کل در سه ماهه تابستان اشاره کرد و افزود: آموزش کارگاه‎های فیلم، جشنواره شعر گویش تمدار بیت، جشنواره منطقه‎ای شعر ما تا ما، برگزاری کارگاه آموزشی اصول شعر، تشکیل و ثبت ادبیات داستانی استان و برگزاری کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی از جمله مهم‎ترین این برنامه‎های به شمار می‎رود.

گنجی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی، برگزاری همایش آسیب‌شناسی شعر و ادبیات استان، برگزاری همایش تجلیل از مطبوعات و اصحاب رسانه، برگزاری جشنواره شعر روی ریل انتظار، برگزاری جشنواره موسیقی مناطق زاگرس‌نشین، برگزاری جشنواره تجسمی فاطمه کوثر هستی و گرامیداشت روز ملی سینما از دیگر برنامه‌های این اداره‎ کل در سه ماه تابستان سال جاری در این استان است.

 همچنین گنجی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور را استفاده از منابع فرهنگی غنی بومی دانست و خاطرنشان کرد: عرصه فرهنگ و هنر ظرفیت‌ها‌ی بالایی دارد که توجه به این مهم از سوی هنرمندان و متولیان فرهنگی می‌تواند در رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول