اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد

آغاز ثبت‌نام طرح اوقات فراغت در گچساران/کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران از آغاز ثبت‌نام طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش گچساران در پایگاه‌های اجرای این طرح در سطح شهرستان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام طرح اوقات فراغت در گچساران/کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند

یدالله مرادی صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در سنین رشد، تحرک و شکوفایی قرار گرفته‌اند از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت برخوردار هستند.

پیش‌بینی 10 پایگاه برای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش گچساران بیان داشت: امروزه در عصر انفجار اطلاعات و گسترش روزانه تکنولوژی قرار گرفته‌ایم و غفلت و کوتاهی در امر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان سبب به وجود آمدن خسارت‌‌های جبران‌ناپذیری در شکل‌گیری جامعه آینده می‌شود.

مرادی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهرستان تصریح کرد: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت‌دانش‌آموزان در حوزه‌های دینی و مذهبی، فرهنگی، ورزشی و هنری افزون بر 10 پایگاه پیش‌بینی شده است.

وی پایگاه‌های دارالقرآن تخصصی امام علی(ع)، کانون آزادی، کانون کوثر، پایگاه چهارراه فرمانداری قدیم، کارکنان دولت، 500 دستگاه و دو پایگاه روستایی در تلخاب‌شیرین گچساران را از جمله پایگاه‌های پیش‌بینی شده آموزش و پرورش این شهرستان در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران از برگزاری کلاس‌های ورزشی، هنری و علمی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و ابراز داشت: کلاس‌های مختلف علمی، هنری و ورزشی در نظر گرفته شده شامل کلاس‌های آموزش رایانه، زبان، خط، نقاشی، طراحی، گلدوزی، فوتبال، تنیس روی میز و شطرنج است.

مرادی یادآور شد: بیش از 35 نفر از مربیان و عوامل اجرایی درگیر برگزاری برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان در گچساران هستند که مربیان و همکاران فرهنگی در رشته‌های مخصوص به خود فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در زمینه آموزش قرآن و کلاس‌های دینی و مذهبی از مربیان تربیتی، دینی و قرآن استفاده می‌شود و در رشته‌های ورزشی نیز مربیان تخصصی ورزش مسئولیت تدریس در کلاس‌ها را دارند.

حضور 3 هزار دانش‌آموز گچسارانی در طرح اوقات فراغت تابستان

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های تابستانه غنی‌سازی اوقات فراغت، زمان آغاز این کلاس‌ها را اول تیر ماه اعلام کرد و عنوان داشت: این کلاس‌ها به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌‌رسانی بهتر در این زمینه تراکت و پوسترهای حاوی اطلاعات کامل برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت قبل از تعطیلی مدارس به این مراکز آموزشی ارسال و ثبت‌نام برخی دانش‌آموزان نیز در مدارس صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، گرمای شدید در گچساران را از مهم‌ترین مشکلات پیش‌روی حضور مطلوب دانش‌‌آموزان در این کلاس‌ها عنوان کرد.

مرادی ابراز داشت: گرمی هوا، نبود و کمبود امکانات رفاهی‌ از جمله تجهیزات سرمایشی سبب کاهش استقبال دانش‌آموزان برای حضور در این کلاس‌ها می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اعلام رضایت از برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های ویژه اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان توسط دیگر دستگاه‌ها و نهادها از جمله کانون‌های فرهنگی مساجد، امور فرهنگی هنری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز و اداره تبلیغات اسلامی در گچساران گفت: برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات‌ فراغت د‌انش‌آموزان در برخی دستگاه‌ها و نهادها از سطح بالایی برخوردار است.

مرادی تصریح کرد: بیش از 3 هزار دانش‌آموز گچسارانی در کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی شرکت می‌کنند که این موضوع برنامه‌ریزی و تلاش هرچه بیشتر در تدوین و ارائه برنامه‌های متنوع و مورد نیاز دانش‌آموزان را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول