اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی:

پذیرش بسته پیشنهادی ایران در مسکو به نفع هر دو طرف مذاکره کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در مسکو گفت: پذیرش بسته پیشنهادی ایران به نفع هر دو طرف مذاکره کننده است و اگر غربی‌ها بر طبل بی‌اعتمادی با ایران نکوبند، شرایط به نفع هر دو طرف مذاکره کننده پیش می‌رود.

پذیرش بسته پیشنهادی ایران در مسکو به نفع هر دو طرف مذاکره کننده است

مجید منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که ارزیابی شما از نشست ایران با کشورهای 1+5 در مسکو بسته پنج محوری که تهران به کشورهای عضو این کشورها ارائه داده چیست، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده که به نمایندگی از ایران در این نشست حضور دارند به طور حتم درصدد هستند در فضای تعاملی اقتدار، مصالح و منافع ملت ایران را مورد بحث و بررسی قرار دهند و امید است که این جلسه نتیجه‌بخش باشد چرا که روز گذشته خانم اشتون از آقای جلیلی پس از آنکه از پیشنهادات ایران استقبال کردند، زمان خواست تا پاسخ ایران را بدهد.

وی با تاکید بر اینکه ایران به صورت یک طرفه فضا را برای تعامل با غرب باز نمی‌کند، تصریح کرد: اگر غربی‌ها بر طبل بی‌اعتمادی با ایران نکوبند، شرایط به نفع هر دو طرف مذاکره کننده پیش می‌رود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران قصد نزاع با هیچ کشوری را ندارد چرا که مبانی دینی و اسلامی به ما این اجازه را نمی‌دهد و در این شرایط اتهام ساخت بمب اتم و کشتار دسته جمعی مردم موضوع بی پایه و اساسی است، بنابراین غرب باید این استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای ایران را بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه ایران با وجود اعمال فشارهای ناشی از تحریم‌ها در بسیاری از عرصه‌ها پیروز و سربلند بیرون آمده و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، گفت: ایران با توان دانشمندان جوان خود در هر زمینه‌ای که پافشاری کرده به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول