اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

قدرت اطلاعاتی ایران غرب را شگفت‏زده کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، غرب را از قدرت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ایران اسلامی شگفت‏زده خواند.

قدرت اطلاعاتی ایران غرب را شگفت‏زده کرده است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی دارای ضعف‏های بزرگ و بارزی هستند.

وی ادامه داد: اما استکبار جهانی با دست زدن به حربه‏های مختلفی، قصد پوشاندن این کاستی‏های بزرگ را دارد.

علاءالدینی اضافه کرد: این نقاط ضعف آشکار گاه در لفافه پوششی از تبلیغات اغواکننده محصول دستگاه‏های رسانه‏ای وابسته به غرب پیچانده و تحویل مخاطبان می‏شود تا این پاشنه‏های آشیل در مقابل افکار بیدار جهانیان هویدا نشود.

امام جمعه دماوند افزود: اما سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به دور از هیاهوهای جاری در امور اطلاعاتی غرب، تنها به انجام وظیفه تمرکز کرده و جنایت‏کارانی امثال "ریگی" که ریگی در پای مردم آن خطّه بود را در میان آسمان و زمین دستگیر می‏کنند.

وی با اشاره به برخی توفیقات وزارت اطلاعات در سال‏های اخیر یادآور شد: علاوه بر این، شکار پهباد جاسوسی ایالات متحده، جلوگیری از بروز حوادثی نظیر هواپیما ربایی و ... را می‏توان در ردیف گوشه‏ای از توفیقات این عزیزان برشمرد.

علاءالدینی، دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‏ای ایران اسلامی وابسته به استکبار جهانی و "موساد" دستگاه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس را برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات سربازان گمنام امام زمان (عج) خواند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: دشمن برای این سلسله اقدامات تروریستی در رسانه‏های خود علیه سامانه‏های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان تبلیغات گسترده‏ای ترتیب داده بود.

وی افزود: اما اقدام شایسته جوانان غیور، ولایی و انقلابی این مرز و بوم اسلامی بار دیگر قدرت ایران را به جهانیان اثبات کرد و به رخ استکبار کشاند.

علاءالدینی ادامه داد: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‏ای، علاوه بر ایجاد فضایی مملو از آرامش در جامعه اسلامی می‏تواند درس عبرتی به موساد، سی.آی.ای و سایر دشمنان باشد تا جرأت خصومت در کشور را به خود ندهند  و هر فکری سوئی را از اذهان خود بیرون کنند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول