اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

کسی جرات حمله به ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور درباره تهدیدات دشمن مبنی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت: کسی جرات و قدرتش را ندارد که به کشور ما حمله کند چرا که ما اهل کربلا و عاشورایی هستیم.

کسی جرات حمله به ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشگر ویژه 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس با حضور فرماندهان لشگر 25 کربلا، مسئولان استان، شهرستان‌های نوشهر و چالوس، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، اسرا و مفقودین در نمک آبرود چالوس برگزار شد.

سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر 25 کربلای مازندران در دوران جنگ و مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور در این مراسم طی سخنانی گفت: حدود 218 شهید از اطلاعات لشگر 25 کربلا تقدیم انقلاب شده است که در میادین مین، جلوی تیربار دشمن در حین هدایت نیروهای زرهی به سمت دشمن و عنوان‌های مختلف دیگر به شهادت رسیدند.

* نیروهای اطلاعات چراغ راه لشگر 25 کربلا بودند

وی افزود: نیروهای اطلاعات در طول هشت سال دفاع مقدس خط‌شکن و چراغ راه لشگر 25 کربلا بودند.

مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور بیان داشت: بیش از 500 نفر از نیروهای اطلاعات حماسه‌آفرینی کردند و موفق شدند دشمن را منکوب کرده و شکست سنگین و همیشگی را بر آن وارد آورند.

قربانی اظهار داشت: دشمن برای کشور ما دو برنامه شش ماهه داشت که نخستین آن کودتا در شش ماه اول 59 بود و سپس در شش ماه دوم تحمیل جنگ بر ما بود که نشست آن در کشور اردن انجام شد.

* دشمنان رهبری و ولایت فقیه و علمای ما را نشناختند

وی افزود: کودتای دشمن که معروف به کودتای نوژه بود در نطفه خفه شد و 59 نفر از نیروهای آنها دستگیر و اعدام شدند.

قربانی ادامه داد: پاسپورت‌های این عده از نیروهای کودتای نوژه آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و اسرائیلی بود.

مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: دشمنان، رهبری و ولایت فقیه و علمای ما را نشناختند و نمی‌دانند که اینها به قرآن و اهل بیت وصل هستند.

وی بیان داشت: ما باید ولایت فقیه و رهبری خود را بشناسیم و اگر نشناسیم قطعا در بعضی مسائل دچار مشکل می‌شویم.

قربانی خاطرنشان کرد: این حکومت از آن اهل بیت و ولایی است و این انقلاب هدایت‌گر است و ما امروز در سکوی دفاع از تمامیت ارضی اسلام و اهل بیت هستیم بنابراین وظیفه سنگینی داریم.

* ما باید در رکاب رهبر معظم انقلاب باشیم

وی اظهار داشت: امروز ما با قدرت الهی به اینجا رسیدیم و موفقیت‌های بزرگی را بدست آوردیم.

مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور افزود: ما باید در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی که ادامه دهنده راه شهدا هستند باشیم و اگر کوتاهی کنیم در روز قیامت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

مشاور ستاد کل نیروهای مسلح کشور درباره تهدیدات دشمن مبنی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت: کسی جرات و قدرتش را ندارد که به کشور ما حمله کند چراکه ما اهل کربلا و عاشورایی هستیم.

وی تصریح کرد: 44 کشور به صدام در جنگ تحمیلی بر علیه ما تسلیحات نظامی دادند و 25 کشور نیز به او به‌خاطر حمله به ایران مدال دادند.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول