اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون شمشیربازی:

اصفهان قطب شمشیربازی در ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اصفهان قطب شمشیربازی در ایران است و انتظار بیشتری از این استان داریم.

اصفهان قطب شمشیربازی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله باقرزاده که پیش از ظهر امروز به مناسبت مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان در سرای ورزشکاران اصفهان حضور یافته بود، اظهار کرد: شمشیربازی جزو بهترین رشته‌های ورزشی بوده که بسیار مظلوم واقع شده است و آمار ورزشکاران سازمان یافته در این رشته بسیار پایین است.

وی ادامه داد: سال گذشته تمام تلاشمان را انجام دادیم و پیش‌بینی گرفتن سه سهمیه را برای حضور در المپیک در رشته شمشیربازی می‌کردیم اما تنها توانستیم یک سهمیه بگیریم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی تاکید کرد: رشته شمشیربازی در ایران در حال پیشرفت است و تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز از جمله تیم‌های خوب در این رشته است که سال گذشته با مشکلات مالی مواجه بود.

وی در ادامه به مدیریت رشید خدابخش اشاره کرد و افزود: مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان را سال‌هاست که می‌شناسم و مدیری بسیار توانمند است که وجود وی نعمتی برای استان اصفهان به حساب می‌آید و باید از وی به نحو مطلوب استفاده کرد.

باقرزاده اذعان کرد: چون در این رشته حامی مالی نداریم بودجه نیز محدود است و در این بین هر کمکی که بتوانیم به هیئت شمشیربازی استان اصفهان انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: هفتم تیرماه در تهران یک دوره کلاس بین‌المللی برگزار می‌کنیم و از پیشکسوتان رشته شمشیربازی نیز در آن تجلیل به عمل می‌آوریم و در آینده‌ای نزدیک هم از بانوان این رشته تجلیل می‌کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان افزود: امیدواریم با آمدن آقای یزدخواستی، شمشیربازی استان اصفهان همان‌طور که در گذشته درخشان بوده در آینده نیز درخشان‌تر به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول