اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

ایرانیان ثابت می‌کنند 1+5 یعنی صفر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: ملت ما آماده است تا ثابت کند 1+5 یعنی صفر که هیچ حربه فشاری نمی‌تواند برای ایران باشد.

ایرانیان ثابت می‌کنند 1+5 یعنی صفر

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: گروه 1+5 برای ما ناشناخته نیست چرا که همین گروه بود که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از صدام حمایت می‌کرد و حامی شاه در دوران شاهنشاهی ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای 1+5 در زمان ترور منافقان و تجزیه‌طلب‌ها نیز حامی آنها بودند و نسبت به ایران و ملت فهیم این کشور پشت کرده بودند که امروز با یک نقاب جدید در عرصه حاضر شدند تا شاید منفذی برای حضور در ایران پیدا کنند در حالی که باید از تاریخ ننگین خود عبرت بگیرند و حوادث گذشته را سرمشق راه آینده قرار دهند.

برخورد با بد‌حجابی وظیفه نیروی انتظامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در پاسخ به سئوالی در خصوص برخورد بسیج با پدیده زشت بی‌حجابی و بد‌حجابی ابراز داشت: برخورد با این پدیده در حوزه اختیارات بسیج نیست، بلکه نیروی انتظامی موظف به اجرای آن است و بسیج تنها از روی دلسوزی و مصلحت می‌تواند امر به معروف و نهی از منکر کند.

نقدی ادامه داد:‌ نیروی انتظامی وظیفه دارد با افرادی که از حدود قانونی و اجتماعی خارج شده‌اند برخورد کند و ما از شیوه برخورد قاطع نیروی انتظامی با این پدیده حمایت می‌کنیم همان گونه که مردم حامی نیروی انتظامی در برخورد با بد‌حجابی و بی‌حجابی هستند.

این مسئول تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در برخورد با پدیده بد‌حجابی و بی‌حجابی با کمبود نیرو مواجه باشد ما آمادگی داریم از طریق نیروهای بسیج به آنها مدد برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در مورد برخورد و جمع‌آوری ماهواره‌ها نیز اظهار داشت: خود ملت فهیم ایران باید به این حقیقت واقف باشند که تلاش دشمن از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های متنوع خارجی ضربه زدن به دیانت و باورها و اعتقادات مردم است که با چنین نگرشی دیگر نیازی به برخورد نخواهد بود.

نقدی گفت: ما باید مرد‌م خود را با حقیقت موضوع آشنا کنیم تا خودشان راغب به مقابله با ماهواره و سایر رسانه‌های مخرب بیگانه باشند و از این طریق بتوانند با دشمنانی که سعی دارند با اعتقادات و عقاید ملت ما بازی کنند مواجهه جدی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ابراز داشت: اگر با اقناع این موضوع خود مردم از استفاده از ماهواره دوری گزینند در حقیقت بزرگترین توفیق به دست می‌آید.

تا پایان سال آینده پایگاه‌های بسیج به امکانات رایانه مجهز می‌شوند

نقدی در مورد تجهیز پایگاه‌های بسیج نیز ابراز داشت: همه ساله رقمی به این امر اختصاص می‌یابد که بنا به تدبیر فرماندهان این رقم در تجهیز پایگاه‌ها هزینه می‌شود که در تلاش هستیم تمام پایگاه‌های بسیج تا پایان سال آینده به امکانات رایانه مجهز شوند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول