اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه:

برخورداری پاسداران از روحیه استکبارستیزی ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با اشاره به فرا رسیدن روز پاسدار گفت: برخورداری پاسداران از روحیه استکبارستیزی از ضروریات است.

برخورداری پاسداران از روحیه استکبارستیزی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالله‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظیفه خطیر و با اهمیت حراست از مرزهای کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران است که در این راستا برخورداری پاسداران از روحیه استکبارستیزی در دفع توطئه‌های دشمنان بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان آغازین سال‌ پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در کشور تشکیل شد و طی این سال‌ها منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با بیان اینکه سپاه پاسداران الگوی خود را حضرت امام حسین(ع) قرار داده است تاکید کرد: سپاه ویژگی‌های برجسته‌ای دارد که از جمله آنها می‌توان به تبعیت‌پذیری و ولایت‌مداری، ترویج و تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی، تمسک به قرآن و توسل به ائمه اطهار(ع) اشاره کرد.

عبدالله‌پور حفظ هویت دینی و اسلامی انقلاب را وظیفه اصلی سپاه عنوان کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران همواره در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی آماده بوده و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته پاسدار گفت: همزمان با هفته پاسدار برنامه‌های متنوعی در سطح این ناحیه برگزار می‌شود که شامل دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، گلباران قبور شهدا، برگزاری جشن مبعث، تجلیل از پاسداران نمونه، تجلیل از نفرات برتر مسابقات فرهنگی و ورزشی شاغل در سپاه و ... است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول