اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 12 قائم:

نظامیان همواره باید برای پاسداری از نظام آماده باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) سمنان تأکید کرد: نظامیان نباید ورزش و آمادگی جسمانی را نادیده بگیرند و همواره باید برای پاسداری از نظام آماده باشند.

نظامیان همواره باید برای پاسداری از نظام آماده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل قاسم‏پور پیش از ظهر امروز در همایش مشترک ورزشی که به همت تیپ 12 قائم آل محمد(عج) سمنان و به منظور بازدید و ارزیابی نیروهای کادر و وظیفه برگزار شد، خواستار توجه بیشتر نیروهای مسلح به حفظ آمادگی جسمانی شد.

وی در سخنانی، به نظم و انضباط حاصل از ورزش اشاره کرد و گفت: ثمره ورزش، خودسازی بدن است.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) سمنان افزود: انسان اگر می‏خواهد کاری عبادی انجام دهد، باید بدنش سالم باشد.

قاسم‏پور هم‌چنین با بیان اینکه یک نظامی موفق کسی است که موضوع ورزش را جدی بگیرد، افزود: قدرشناسی از بدن سالم به این است که ورزش کنیم.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) سمنان تأکید کرد: باید از امکانات و فضاهای ورزشی موجود و در دسترس به نحو احسن استفاده شود.

هم‌چنین ابوالقاسم فیض، فرمانده سپاه ناحیه سرخه خواستار همکاری همه‌جانبه مسئولان و بسیجیان برای پیش‌برد هر چه بهتر برنامه‏های ابلاغی و جانبی پایگاه‏های مقاومت بسیج و شجره طیبه صالحین شد.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سرخه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرخه و مربی شجره طیبه صالحین سپاه سرخه معرفی شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه از زحمات "علی‏اکبر پیوندی" فرمانده قبلی پایگاه امام حسین(ع) تقدیر و در حکمی، "حسین ابراهیمی" را به عنوان فرمانده جدید این پایگاه منصوب کرد.

فرمانده قبلی پایگاه امام حسین(ع) سرخه گزارش مختصری از فعالیت‏های انجام شده در طول مدت تصدی فرماندهی پایگاه ارائه کرده و یکی از عوامل مهم پیشرفت در شجره طیبه صالحین را تعامل و همکاری همه‌جانبه بین هیئت امنای مساجد و اعضای بسیج پایگاه دانست.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول