اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

خبرگزاری فارس در پاسداری از انقلاب با تمام توان عمل کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر این نکته که خبرگزاری فارس در دفاع از آرمان‌های نظام هرگز کوتاه نیامده است، گفت: این خبرگزاری در پاسداری از انقلاب و پاسداری از حریم ولایت با تمام توان عمل کرده است.

خبرگزاری فارس در پاسداری از انقلاب با تمام توان عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت در نشست با مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس ‌از این رسانه به عنوان خبرگزاری علمی و تخصصی یاد کرد و بیان داشت: از این خبرگزاری می‌شود کاربرد اطلاعاتی اخبار را داشته و هم کاربرد دانشگاهی، علمی و هم مدیریتی داشت.

وی اظهار کرد: خبرهای روز را خبرگزاری فارس سریع‌تر از خبرگزاری‌های دیگر در خروجی قرار داده و در کنار آن به خبرهای تخصصی و مدیریتی نیز توجه داشته که می‌توان از آن بهره‌برداری‌های مختلفی کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی اضافه کرد: خوشبختانه موضوعاتی در این رسانه ارزشمند مطرح می‌شود که در حوزه مدیریتی قابل بهره‌برداری است.

شفقت سطح اخبار خبرگزاری فارس را بالا دانست و تصریح کرد: به روز بودن این خبرگزاری مهم‌ترین ویژگی آن بوده که آن را در جایگاه خبرگزاری موفق قرار داده است.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایی و اصولگرایی خبرگزاری حداقل در این هفت سال مدیریت در سمت استانداری‌های در سه استان کشور شاخصه ارزشمند آن است، افزود: فارس یکی از بهترین خبرگزاری‌هایی بوده که توانسته در پاسداری از انقلاب و پاسداری از حریم ولایت با تمام توان عمل کند و همیشه نقش خود را به شایستگی ایفا کرده است.

وی گفت: حضوری که در استان‌های مختلف از جمله خراسان‌شمالی داشته سرپرستان خبرگزاری فارس را بسیار موفق دیده که جا دارد از زحمات این عزیزان کمال تشکر شود.

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به اینکه با وجود نوپا بودن استان، رسانه‌ها در خراسان‌شمالی خوش درخشیده‌اند، تصریح کرد: رشد استان ما در حوزه خبررسانی بسیار خوب بوده و همگی فعال هستند.

وی همچنین با مقایسه وضعیت اقتصادی سایر استان‌ها نسبت به خراسان‌شمالی گفت: در استان‌هایی که در آن خدمت کرده فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی خوبی انجام شده که به صورت غیرمستقیم بخشی از هزینه‌های نشریات را از محل آگهی‌ها تأمین می‌کردند و فعالیت این مجموعه‌های اقتصادی برای رسانه‌ها موثر بوده است.

شفقت اضافه کرد: با این همه در خراسان‌شمالی شاخص‌های اقتصادی پایین است و تنوع صنعت نیز در استان در حد نازلی قرار دارد و بنگاه‌های اقتصادی نیز ضعیف هستند.

استاندار خراسان‌شمالی یادآور شد: البته با وجود تمام این مسائل، خبرنگاران ما فعال بوده و برای اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند.

وی مجموعه رسانه‌های استان را در راستای نظام اسلامی برشمرد و گفت: تمام رسانه‌هایی که قلم می‌زنند چه خبرگزاری‌ها و چه روزنامه‌ها همه این‌ها با افتخار در راستای اعتلای نظام و تقویت نظام حرکت می‌کنند.

‌مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس هم در این دیدار مهم‌ترین رویکرد خبرگزاری فارس را حمایت و تقویت نظام اسلامی در ابعاد مختلف عنوان کرد.

‌حسن کربلایی افزود: خبرگزاری فارس، خود را سرباز رسانه‌ای نظام می‌داند و همواره علاقه‌مند بوده در این راستا پیشتاز باشد.

وی تصریح کرد: طی مدت فعالیت خبرگزاری نیز این مهم با توجه به مشی اصولگرایی خبرگزاری فارس و حمایت از اصول و آرمان‌های نظام اسلامی مشهود بوده است.

کربلایی با بیان اینکه در این راستا خوشبختانه خبرگزاری فارس بیشترین حجم اطلاع‌رسانی را در بین رسانه‌ها دارد، افزود: روزانه به طور میانگین هزار و 400 خبر در حوزه‌های مختلف در خبرگزاری فارس منتشر شده که نیمی از آن مربوط به اخبار استان‌ها است.

‌مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس از استاندار خراسان‌شمالی خواست تا به زیرمجموعه‌های خود برای ارتباط بیشتر با خبرگزاری‌ها توصیه کند.

سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی نیز با اشاره به اینکه این خبرگزاری هم‌زمان با ماه مبارک رمضان هشت سال قبل فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، گفت: اطلاع‌رسانی در تمام حوزه‌ها از رویکردهای اصلی این خبرگزاری در عرصه اطلاع‌رسانی استان بوده است.

اکبر منصوری اضافه کرد: دفتر خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی با وجود بهره‌مندی از کم‌ترین امکانات و نیرو بنا به اذعان مردم و مسئولان استان بیشترین تأثیرگذاری را داشته است.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول