اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

شجاعت شهیدان 15 خرداد در تمام تاریخ بی‌سابقه است / پاسدار ارزش‌ها باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین گفت: شجاعت شهیدان 15 خرداد در تمام تاریخ بی‌سابقه است، آنها از جان خود گذشتند، باید به این رشادت‌ها افتخار کرد.

شجاعت شهیدان 15 خرداد در تمام تاریخ بی‌سابقه است / پاسدار ارزش‌ها باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز تعدادی از اعضای حزب موتلفه اسلامی جنوب شرق استان تهران و نیز ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین با آیت‌‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران مستقل است، عنوان کرد: رهبر ما مقتدر است و امروز حکومت ما نیز مستقل است و اگر بخواهیم تنها شکر همین نعمت را به جا آوریم نخواهیم توانست. ملت ایران در دوران سلطنت پادشاهان پهلوی و قاجار هیچ‌گونه استقلالی نداشت اما امروز این کشور، قانون، اقتصاد و سیاستش برای ما است، عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی در قرن‌های اخیر بی‌سابقه بوده و این عزت را اسلام به ما بخشیده است.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به قیام 15 خرداد تصریح کرد: همه باید سعی کنیم و از خدا بخواهیم لیاقت پاسداری از ارزش‌های 15 خرداد را به ما عطا کند، نباید در جایگاه فعلی توقف کنیم و یا از راه بازگردیم، بلکه همواره باید گوش به فرمان ولایت راه‌های دشوار را هموار کرده و پاسدار ارزش‌ها باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شجاعت شهیدان 15 خرداد در تمام تاریخ بی‌سابقه است، آن روز با پای پیاده، در گرمای خرداد ماه ورامین، برخی حتی با پای برهنه به سوی تهران حرکت کردند و از جان خود گذشتند، باید به این رشادت‌ها افتخار کرد.

محمودی افزود: قم هم حرکت کرد، برخی شهرهای دیگر هم بودند اما قیام ورامین یک قدم جلوتر از همه جاهای دیگر بود، این یک واقعیت است، مردم شجاع این منطقه پس از شنیدن خبر دستگیری امام راحل حتی لحظه‌ای صبر نکردند و به سوی تهران حرکت کردند، شجاعت و غیورمردی این مردم جای تبریک و تهنیت دارد.

این گزارش حاکی است، در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح یاسینی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و تعدادی از مسئولین ادارات و ارگان‌های شهرستان ورامین و شهرستان‌های اطراف حضور داشتند و در ابتدای این دیدار علیرضا مهماندوست دبیر موتلفه اسلامی و ائتلاف پیروان ولایت شهرستان ورامین به ارائه گزارشی از اقدامات این حزب پرداخت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول