اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای بصیرت پاسداران

برنامه‌های هفته پاسدار مطلوب‌تر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: برنامه‌های هفته پاسدار در راستای الگوپذیری بهتر از امام حسین(ع) و افزایش بصیرت در بین پاسداران و بسیجیان نسبت به سال گذشته، مطلوب‌تر برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته پاسدار مطلوب‌تر برگزار می‌شود

سیدحسین مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جای بسی افتخار و سربلندی است که در سال‌جاری ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) مصادف شده است.

وی افزود: در این هفته، ویژه برنامه‌های متنوعی از 29 خرداد ماه آغاز و تا چهارم تیرماه به منظور گرامیداشت هفته و الگوپذیری بهتر از امام حسین(ع) و افزایش بصیرت در بین پاسداران و بسیجیان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: برنامه‌های در دست اجرای هفته پاسدار در هر روز با یک شعار با حضور پاسداران و بسیجیان در سطح استان با کیفیت مطلوب‌تری اجرا می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: سومین روز از هفته پاسدار، سپاه، تحول، تعالی و انعطاف‌پذیری و فرهنگ‌سازی در راستای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی نام گرفته و تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: سپاه، ایثار، شهادت و دفاع مقدس عنوان چهارمین روز سپاه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی عنوان پنجمین روز از گرامیداشت هفته پاسدار است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: ششمین روز از هفته پاسدار که روز ولادت امام حسین(ع) است روز سپاه، تبعیت‌پذیری و ولایتمداری و آخرین روز از این هفته سپاه، قرآن، معنویت و شایستگی نام گرفته است.

مرتضوی شرکت در نماز جمعه، حضور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدای پاسدار، عیادت از بیماران، دیدار از جانبازان دوران دفاع مقدس و... را از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای این نهاد در طول هفته پاسدار عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول