اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 27 رجب تا 4 شعبان صورت می‌گیرد

برگزاری گرامیداشت هفته پاسدار در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان گفت: از 27 رجب تا چهار شعبان هفته پاسدار نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های مختلفی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

برگزاری گرامیداشت هفته پاسدار در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان سردار سید حسین مرتضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت روز پاسدار در سیستان و بلوچستان از فردا آغاز می‌شود که نخستین روز از این هفته، روز سپاه، توانمندی‌ها و دستاوردها نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه دومین روز از گرامیداشت هفته پاسدار با عنوان سپاه، بصیرت و آینده‌نگری نامگذاری شده است، افزود: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است و باید تمام موانع و مشکلات را آینده‌نگری کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سومین روز از هفته پاسدار سپاه، تحول، تعالی و انعطاف‌پذیری و فرهنگ‌سازی در راستای حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی نام گرفته و تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: سپاه، ایثار، شهادت و دفاع مقدس عنوان چهارمین روز و سپاه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی عنوان پنجمین روز از گرامیداشت هفته پاسدار است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ششمین روز از هفته پاسدار که روز ولادت امام حسین (ع) است روز سپاه، تبعیت‌پذیری و ولایت‌مداری و آخرین روز از این هفته سپاه، قرآن، معنویت و شایستگی نام گرفته است.

مرتضوی تصریح کرد: سپاه آمادگی دارد در تمامی نقاط استان حضور پیدا کند و رسالت پاسداری و مردمی بودن خود را بهتر و بیشتر از گذشته برای مردم به اثبات برساند.

وی افزود: امروز هر آنچه که سپاه دنبال می‌کند در راستای مطالبات و خواسته‌های به حق مردم است و همه هنر پاسدار بودن ما به این است که بتوانیم نیازهای واقعی آحاد مردم را بشناسیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب متعلق به آحاد مردم است و سپاه نیز باید از تمامی توانمندی‌ها و مولفه‌هایی که می‌تواند از دستاوردهای انقلاب صیانت کند استفاده کند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول