اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

گرامیداشت هفته پاسدار در چهارمحال ‌‌و بختیاری با 62 برنامه محوری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی‎هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته پاسدار 62 عنوان برنامه محوری در این استان برگزار می‎شود.

گرامیداشت هفته پاسدار در چهارمحال ‌‌و بختیاری با 62 برنامه محوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی شنبه‎ شب در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‎های جمعی با اشاره به دستاوردهای گسترده و متعدد سپاه پاسداران در مقاطع مختلف، انعطاف‌پذیری را از ممتازترین خصوصیات سپاه عنوان کرد و اظهار داشت: سپاه متناسب با نیازهای انقلاب در شرایط مختلف انعطاف‌پذیری خود را نشان داده و رسالت خود را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان رسالت اصلی و مهم سپاه انجام می‎دهد. 

محمدسلیمانی سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و افزود: اصل و ماموریت سپاه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و سپاه اجازه نمی‎دهد خدشه‎ای به این نظام اسلامی وارد شود.

فرمانده سپاه قمر بنی‎هاشم استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سپاه برای دفاع از دستاوردهای انقلاب تشکیل شده که اگر این دستاوردها در هر کجا مورد هجوم دشمنان قرار گیرد، سپاه و پاسداران مخلص آن با قدرت تمام با آن برخورد می‌کنند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه مجموعه سپاه پاسداران همیشه در رشد و تعالی کمی و کیفی بوده است، اظهار داشت: بصیرت‌افزایی، محرومیت‎زدایی، جوان‎گرایی و انجام طرح‌های بزرگ عمرانی از جمله مهم‎ترین محورهای فعالیت سپاه در چند سال اخیر است که می‌توان از سد کرخه بزرگ‌ترین سد خاکی به عنوان یکی از این دستاوردها نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات و توطئه‎های سخت و نرم دشمنان در مقاطع مختلف برای مقابله با نظام اسلامی، تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی را توخالی و بی‌اساس عنوان کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی به سطحی از آمادگی رسیده که رژیم صهیونیستی و امثال آن را رقمی به حساب نمی‎آورد.

به گفته وی این کشورها قدرتی نداشته و فقط زوزه می‎کشند.

محمدسلیمانی در ادامه به برنامه‎های مختلف پیس‎بینی شده در این استان به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار اشاره کرد و افزود: برافراشته شدن پرچم امام حسین (ع) در میدان امام حسین شهرکرد، افتتاح مجتمع فرهنگی لاله، افتتاح چند پروژه محرومیت‎زدایی، برگزاری جشن ثار‎الله و پیاده‎روی خانوادگی از جمله 62 برنامه محوری تدارک دیده شده برای اجرا در هفته پاسدار در این استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول