اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن آمل خبر داد

صدور 17 هزار سند مالکیت روستایی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمل گفت: تاکنون حدود 17 هزار جلد سند مالکیت مسکن روستایی در آمل صادر شده است.

صدور 17 هزار سند مالکیت روستایی در آمل

سیداسماعیل علوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل در مورد صدور سند مالکیت روستایی بیان داشت: تاکنون حدود 17 هزار جلد سند روستایی برای روستاییان صادر شده و همچنین تعدادی از این سندهای صادر شده در 21 فروردین سال 1391 که به دهه حساب 100 امام خمینی(ره) نامگذاری شده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نخستین نهادها بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که به فرمان معمار کبیر انقلاب تاسیس شد، ابراز داشت: در این بخش گام‌های بزرگی در شهرستان آمل برداشته شده و از برترین شهرهای مازندران در امر مسکن‌سازی روستایی در بین دیگر شهرستان‌ها هستیم.

این مسئول با اعلام اینکه تعداد 14 هزار و 659 متقاضی در این شهرستان برای مسکن روستایی اقدام و عملیات ساخت را آغاز کردند، تصریح کرد: از این تعداد 13 هزار و 64 نفر موفق به اخذ پایان کار شده و در واحدهای مسکونی خود ساکن هستند.

علوی با اعلام اینکه به هر واحد مسکن روستایی تسهیلات 100 میلیون ریالی با بهره چهار درصد اعطا می‌شود، گفت: از این تعداد 4 هزار و 231 نفر در سال گذشته اقدام به آغاز عملیات ساخت کردند که در مجموع بیش از 420 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به آنها تعلق گرفت که بانک عامل عمده این تسهیلات بانکی بانک مسکن بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به افزایش سهم شهرستان آمل در این بخش تا پایان سال آینده شاهد خانه‌دار شدن بخش زیادی از جمعیت روستایی این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول