اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استان زنجان خبر داد

اجرای 43 طرح سرمایه‌گذاری تایید شده مورد نظارت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استان زنجان گفت: تعداد کل طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد نظارت و تایید شده استان زنجان 43 طرح است.

اجرای 43 طرح سرمایه‌گذاری تایید شده مورد نظارت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان اظهار کرد: از مجموع طرح‌های سرمایه‌گذاری که به ستاد سرمایه‌گذاری اقتصادی استان ارائه شده است، 79 طرح سرمایه‌گذاری مورد تایید قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بررسی شده پنج طرح از سوی بخش خصوصی ارائه شده است، افزود: از شرکت‌های فعال استان برای توسعه فعالیت‌ها درخواست شده است که طرح‌های توسعه‌ای خود را به ستاد سرمایه‌گذاری استان تحویل دهند.

مدیرکل امور اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای این شرکت‌ها در جلسات مختلف برنامه‌ریزی شده است، افزود: اقدامات لازم در استان در این زمینه انجام شده است.

وی بر ضرورت استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان از سوی بخش‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی می‌تواند از فرصت پیش آمده در این زمینه استفاده کند.

فلاح احداث کارخانجات تولید سرب و روی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز را از طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: احداث کارخانه فرآوری خاک معدنی و تولید شمش روی به ظرفیت 100 هزار تن در سال با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا از دیگر طرح‌های پیشنهادی بخش خصوصی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از معدن مس در شهرستان طارم به عنوان طرح سرمایه‌گذاری یادآور شد: احداث کارخانه شمش روی با استفاده از تکنولوژی روش استخراج حلالی از دیگر طرح‌های پیشنهادی بخش خصوصی است.

مدیرکل امور اقتصادی استان زنجان تعداد کل طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد نظارت تایید شده را 43 طرح عنوان کرد و افزود: نظارت‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری استان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: با ایجاد پنجره واحد در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان، تشکیل پنجره واحد در دستگاه‌های فرعی باید با حضور نماینده تام‌الاختیار این دستگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول