اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

حکومت بزرگ اسلامی در حال شکل‏گیری است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: هسته‏های مقاومت که توسط بسیجیان جهان اسلام به وجود آمده، در حال شکل دادن به حکومت بزرگ اسلامی در جهان است.

حکومت بزرگ اسلامی در حال شکل‏گیری است

مرتضی احمدیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این‌باره اظهار داشت: امام خمینی(ره) می‏فرمایند که "باید بسیجیان جهان اسلام، در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته‏های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد".

وی تصریح کرد: این فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) درست چند ماه پس از پایان جنگ تحمیلی مطرح شده است، یعنی زمانی که همه خصوصاً دشمنان انقلاب فکر می‏کردند کار بسیج به پایان رسیده و دیگر نیازی به حضور مردم در صحنه‏های مقابله و دفاع از انقلاب وجود ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: در چنین فضایی، حضرت امام خمینی(ره) آن‏چنان وسعتی به دید مردم می‏بخشند که یعنی نه تنها در داخل به وجود بسیج نیاز هست، بلکه از این تاریخ باید به دنبال تشکیل حکومت بزرگ اسلامی بود و این کار نیز باید توسط بسیجیان انجام پذیرد.

احمدیان ادامه داد: امام باز تأکید می‏فرمایند این کار شدنی است، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، یعنی بسیج فرا منطقه‏ای و جهانی است، یعنی بسیج بین‏المللی است و هر آن کس و جامعه‏ای که خواست او ایستادن مقابل ظالم و احقاق حق مظلوم باشد، می‏تواند بسیجی باشد.

وی با بیان اینکه نقطه اتکای آن مردم باید تفکر بسیجی که خیلی به آن پرداخته شده است باشد، ادامه داد: پر واضح است که منظور حضرت امام خمینی(ره) از تشکیل هسته‏های مقاومت در تمام جهان، دخالت در مسائل داخلی دیگر کشورها نبوده و نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: اصلاً لازم نیست که این هسته‏ها توسط بسیجیان کشور عزیز و اسلامی ما ایران به وجود آید، قطعاً منظور ایشان، صدور انقلاب و تفکر بسیجی است که این به خودی خود از نقاط قوت انقلاب و نظام و از مأموریت‏های اصلی آن بوده و هست.

احمدیان با اشاره به فرمایشی از جانشین بر حق امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب که فرمودند "من صدای شکستن استخوان‏های استعمار و استکبار را می‏شنوم"، یادآور شد: این جمله و همه و همه حرکت‏ها، بیانگر این است که هسته‏های مقاومت که توسط بسیجیان جهان اسلام به وجود آمده، در حال شکل دادن به حکومت بزرگ اسلامی در جهان بوده و این شدنی است، چرا که روح‌الله فرمودند: "این کار شدنی است".

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول